37.9 = feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.350 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Sara.

Lærke blev syg i fredags med feber og opkast.... Tirsdag var hun rask og kom afsted i børnehave......

Natten til tirsdag blev nor så syg med feber...

Har lige taget hans temperatur nu til 37.9.

Er det feber?

Håber han snart er rask sådan jeg kan komme i skole igen... Min mand tog barnets sygedag igår.... Vores forældre arbejder... har desværre ikke andre til at passe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Hasselnødden

Ja det ville jeg betegne som feber - ihvertfald begyndende. Håber på snarlig bedring med det lille pus.

Anmeld

30. november 2011

Sara.

Hasselnødden skriver:

Ja det ville jeg betegne som feber - ihvertfald begyndende. Håber på snarlig bedring med det lille pus.

Han havde feber natten til tirsda, men igår aftes virkede han frisk.... så håbede det var en hurtig omgang med ham....

Men han virker ikke hhelt frisk idag... desværre....

Mange tak Synes det er hårdt... også at sende lærke afsted i morges.. hun ville helst blive hjemme med os.......

Anmeld

30. november 2011

K&S

lærkes_mor skriver:

Lærke blev syg i fredags med feber og opkast.... Tirsdag var hun rask og kom afsted i børnehave......

Er det feber?

Håber han snart er rask sådan jeg kan komme i skole igen... Min mand tog barnets sygedag igår.... Vores forældre arbejder... har desværre ikke andre til at passe

Ja, det ville jeg betegne som feber  Rigtig god bedring med den lille mand

Anmeld

30. november 2011

sne190810

lærkes_mor skriver:

Er det feber?

Jeg fandt det her

LINK

God bedring

Anmeld

30. november 2011

K&S

sne190810 skriver:

Jeg fandt det her

LINK

God bedring

Super link, så blev man lige lidt klogere

Anmeld

30. november 2011

sne190810

K&S skriver:

Super link, så blev man lige lidt klogere

Jeg har lige haft undervisning omkring feber, og hvordan - hvorledes .. (læser til sygeplj.) Gad bare ikke skrive hele min 3-siders håndskrevne noter ind her  Så prøvede lige at google, og finde noget som var svarende til hvad mine noter sagde.

Anmeld

30. november 2011

K&S

sne190810 skriver:

Jeg har lige haft undervisning omkring feber, og hvordan - hvorledes .. (læser til sygeplj.) Gad bare ikke skrive hele min 3-siders håndskrevne noter ind her  Så prøvede lige at google, og finde noget som var svarende til hvad mine noter sagde.

Arj, det synes jeg nu godt, du kunne have gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.