I fitness centeret som gravid : spurter på løbebånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Da jeg var i fitness i morges inden jeg sku i skole var der en kvinde der løb på løbebånd - tror hun har været omkring 20+ eller mere.. og hun løb forholdsvis hurtigt og stabilt.. men ligepludselig så jeg hun skruede op for tempoet, og hun så derefter spurtede i hvertfald i 15 min - det så virkelig voldsomt ud, og fik helt ondt i maven da jeg så det.. Synes det så skræmmende ud..

Og nu vil jeg gerne høre jer piger, må man løbe på løbebånd som gravid ?? altså ved godt at nogen løber og gør det næsten hele vejen igennem - men at løbe som i at spurte-løbe, er det sundt for bebs ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

An&Jo

Hvis hun har gjort det altid er det ikke noget problem..

Man må bare ikke begynde at træne hårdt hvis man aldrig har gjort det før, altså at starte fra bunden er et no go..
Og mon ikke hun mod være hvis det var ubehageligt??

Anmeld

30. november 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Hvis hun har gjort det altid er det ikke noget problem..

Man må bare ikke begynde at træne hårdt hvis man aldrig har gjort det før, altså at starte fra bunden er et no go..
Og mon ikke hun mod være hvis det var ubehageligt??

Jo måske, blev bare virkelig overrasket over det. for tænkte bare : gør det ikke hammer ondt

Anmeld

30. november 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Hej piger

Da jeg var i fitness i morges inden jeg sku i skole var der en kvinde der løb på løbebånd - tror hun har været omkring 20+ eller mere.. og hun løb forholdsvis hurtigt og stabilt.. men ligepludselig så jeg hun skruede op for tempoet, og hun så derefter spurtede i hvertfald i 15 min - det så virkelig voldsomt ud, og fik helt ondt i maven da jeg så det.. Synes det så skræmmende ud..

Og nu vil jeg gerne høre jer piger, må man løbe på løbebånd som gravid ?? altså ved godt at nogen løber og gør det næsten hele vejen igennem - men at løbe som i at spurte-løbe, er det sundt for bebs ??

jeg er 5 måneder henne og jeg var ude at løbe igår og hvis ikke mine ben var begyndt at blive påvirkede af vægten kunne jeg også sagtens tage en spurtetur, baby tager ikke skade... Grunden til de fraråder noget sport er primært pga risiko for slag, fald eller andet. Og så skal man selvfølglige passe på ikke at presse bækkenet og overanstrenge kroppen. Men så længe kroppen kan følge med skulle der ingen fare være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.