Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg for 2 gang oplevet at skulle have opsagt mit vip men bliver trukket alligevel..
Andre der har oplevet det ???
Har afsagt det umiddelbart efter jeg har købt vip abonement,men det virker åbenbart ikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: Nu har jeg for 2 gang oplevet at skulle have opsagt mit vip men bliver trukket alligevel.. Andre der har oplevet det ??? Har afsagt det umiddelbart efter jeg har købt vip abonement,men det virker åbenbart ikke
Har du ikke fået en mail derfra?
Det plejer man at gøre, når man opsiger det.
http://miniministeren.blogspot.com/
numsefisk skriver: Har du ikke fået en mail derfra? Det plejer man at gøre, når man opsiger det.
jo og er sikker på jeg har gemt den , men min computer med mail har været sendt ind og nu dur mailen ikke så kan ikke se den
Virker da lidt besynderligt
louise4060 skriver: Står der ikke i betingelserne at du binder dig for 3 mdr
Står der ikke i betingelserne at du binder dig for 3 mdr
jo men da jeg lige havde købt det afmeldte jeg det med det samme igen ( for det ikke skulle trækkes igen efter de 3 mdr )
fordi jeg bare ville prøve det - men er nu trukket igen.
Har oplevet det 1 gang før - så nu er det slut med vip
Baagøe skriver: Virker da lidt besynderligt
fatter det ski heller ikke
bullerbassen skriver: fatter det ski heller ikke
Typisk altså - håber de snart tager sig sammen derinde
Baagøe skriver: Typisk altså - håber de snart tager sig sammen derinde
bullerbassen skriver: Skrev en besked til support og klagede . De svarede at de ville annulerede forlængelsen og ville overføre pengene retur
Skrev en besked til support og klagede . De svarede at de ville annulerede forlængelsen og ville overføre pengene retur
Så må vi håbe, de overholder det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128