Forslag til aktiviteter med en 3-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.966 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Henri84

Jeg har en syg dreng hjemme og skal nok også have det det næste lange stykke tid.. Har derfor brug for ALLE de forslag i kan komme i tanken om jeg kan lave med en 3-årig dreng så han ikke keder sig alt for meget nu hvor han ikke må komme i børnehave og lege.
Er bange for vi kører træt i perler, dvd'er, togbaner, duplo ol. ret hurtigt .
Hvad kan man lave med et barn i den alder? Er slet ikke særlig kreativ selv så er temmelig blank for idéer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Mig med maven

Pynt til åsrtiden... Jul, påske eller en lille sol eller sommerfugl til sommer.

Man kan hvis det er rigtig længe han skal være syg, og ikke er sengelæggende, plante frø i haven, eller i potter indendørs. Børn plejer at elske at passe og pleje deres lille baby.

Nu ved jeg ikke hvor syg han er, og hvad han kan og ikke kan, men han kunne komme med ud og handle, bestemme menuen, og være med til at lave aftensmad.

Spille spil. Vendespil,  puzzlespil eller lign. I kan jo evt lave jeres eget. Hvis i har et gammel billede fra en ferie eller lign, kan i jo klippe det ud og lægges. Kan opbevaret i kuverter til en anden god gang.

Det var lige dem jeg kunne komme på. Ellers skriver du bare en privat besked. Har bøger om det!

Christina - Som håber at din dreng snart bliver rask!

Anmeld

30. november 2011

Henri84

Tusind tak for rigtig gode bud Der er bestemt flere ting vi skal have gang i
Han har nedsat immunforsvar og efter han er skiftet fra dp til børnehave er det gået helt galt med infektioner, derfor skal han nu holdes hjemme som minimum resten af vinteren, så der er som sådan ikke nogle begrænsninger udover det ikke må
være alt for fysiske aktiviteter da han har vejrtrækningsbesvær.. Så leg i haven f.eks. er mange dage for hårdt for ham..

Anmeld

30. november 2011

foto på lærred

Når du siger han har nedsat immunforsvar så kan det selvfølgelig godt være mit forslag er helt hen i hampen. Men her i KBH er der en masse gratis legestuer. Det er mest for de helt små så det er meget stille og roligt uden løben rundt og mest sanglege osv. Det kan være i kirker eller forsamligshuse der er sådan legestuer (for dem på barsel og andre der er hjemme)

Ellers måske en tur på biblioteket og lege lidt og låbe bøger med hjem.(på nogle af dem kan man også låne spil og puslespil med hjem)

Jeg er ked af at høre at din søn har det så skidt God bedring med ham

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, julekort, wallstickers etc.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.