Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FRA RYG TIL MAVE!! Er bare SÅ stolt af hende Første gang, så jeg det ikke. Lige pludselig lå hun bare på maven, og jeg vidste at jeg havde lagt hende på ryggen. Så jeg lagde hende om på ryggen igen og skyndte mig at finde kamera frem. Og fik filmet hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LunaLykke skriver: FRA RYG TIL MAVE!! Er bare SÅ stolt af hende Første gang, så jeg det ikke. Lige pludselig lå hun bare på maven, og jeg vidste at jeg havde lagt hende på ryggen. Så jeg lagde hende om på ryggen igen og skyndte mig at finde kamera frem. Og fik filmet hende
Nøj hvor er hun dygtig og sej! kan godt forstå din stolthed
Hvor ér hun dygtig
ih
min datter begyndte også idag jeg var bare ikke hurtig nok med kameraet
Hvor sødt . Min datter rullede for første gang fra mave til ryg i dag. Jeg var heldig at se det. Hun blev helt forvirret hehe .
Aj super sejt, så vidt jeg husker er din datter lige nogle dage ældre end min, og hun er først lige blevet god til at ligge på maven, så super godt gået...
Mette&Alexander skriver: Aj super sejt, så vidt jeg husker er din datter lige nogle dage ældre end min, og hun er først lige blevet god til at ligge på maven, så super godt gået...
Ja, hun er fra 17. juli Hun har generelt været ret hurtig med mange ting, men det kom nu alligevel bag på mig at hun allerede kan trille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128