Julia triller fra ryg til mave :D + video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. november 2011

lycly

FRA RYG TIL MAVE!! Er bare SÅ stolt af hende Første gang, så jeg det ikke. Lige pludselig lå hun bare på maven, og jeg vidste at jeg havde lagt hende på ryggen. Så jeg lagde hende om på ryggen igen og skyndte mig at finde kamera frem. Og fik filmet hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Røverdatter

LunaLykke skriver:

FRA RYG TIL MAVE!! Er bare SÅ stolt af hende Første gang, så jeg det ikke. Lige pludselig lå hun bare på maven, og jeg vidste at jeg havde lagt hende på ryggen. Så jeg lagde hende om på ryggen igen og skyndte mig at finde kamera frem. Og fik filmet hende

Nøj hvor er hun dygtig og sej! kan godt forstå din stolthed

Anmeld

29. november 2011

Maja_4000

Hvor ér hun dygtig

Anmeld

29. november 2011

MelikkazMoar

LunaLykke skriver:

ih

min datter begyndte også idag jeg var bare ikke hurtig nok med kameraet

Anmeld

29. november 2011

A&F

Hvor sødt . Min datter rullede for første gang fra mave til ryg i dag. Jeg var heldig at se det. Hun blev helt forvirret hehe .

Anmeld

30. november 2011

Alexander&Lærke

Aj super sejt, så vidt jeg husker er din datter lige nogle dage ældre end min, og hun er først lige blevet god til at ligge på maven, så super godt gået...

Anmeld

30. november 2011

lycly

Mette&Alexander skriver:

Aj super sejt, så vidt jeg husker er din datter lige nogle dage ældre end min, og hun er først lige blevet god til at ligge på maven, så super godt gået...

Ja, hun er fra 17. juli Hun har generelt været ret hurtig med mange ting, men det kom nu alligevel bag på mig at hun allerede kan trille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.