Nintendo dsi på nettet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Corn

Jeg søger en nintendo dsi til min mellemste søn...

Nogen der har gode links til nethandel ??

Synes jeg kan huske at nogen herinde engang anbefalede en engelsk hjemmeside, men kan skisme ikke finde tråden..

Men hvis I har nogen gode bud (tilbud) så kom frisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Dot D

Jeg ved ikke hvor, men min mand har lige fundet den til 979 kr, tror jeg det var. Han er lige udenfor, men kan hører ham hvor, når han kommer ind

Anmeld

29. november 2011

Dot D

Han har nu fortalt, at det er hos El-giganten

Anmeld

29. november 2011

Corn

Dot D skriver:

Han har nu fortalt, at det er hos El-giganten

Ja det har jeg set... Var også der jeg købte sidst, da den store fik en, men synes bare at der var en tråd på et tidspunkt, hvor én havde købt i UK via nettet og der havde været lidt mere besparelse at hente...

Anmeld

29. november 2011

Dot D

Corn skriver:

Ja det har jeg set... Var også der jeg købte sidst, da den store fik en, men synes bare at der var en tråd på et tidspunkt, hvor én havde købt i UK via nettet og der havde været lidt mere besparelse at hente...

Så følger jeg din tråd, for vi vil gerne have fat i en 3D til vores datter, måske den også kan fåes dér

Anmeld

29. november 2011

Corn

Dot D skriver:

Så følger jeg din tråd, for vi vil gerne have fat i en 3D til vores datter, måske den også kan fåes dér

Det kunne tænkes...

Måske kan de endda betale sig at bestille samlet... Jeg bor på Djursland men kommer egentlig fra Randers

Anmeld

29. november 2011

Dot D

Corn skriver:

Det kunne tænkes...

Måske kan de endda betale sig at bestille samlet... Jeg bor på Djursland men kommer egentlig fra Randers

Ja, så er vi jo ikke langt fra hinanden... Vi må se, om der kommer et godt link

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.