hvorfor får babyen chok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.995 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. februar 2009

katty25

Hej med jer

Jeg har en dreng på ca 12 uger og han er begyndt at får chok om så vi kommer hen til ham eller lave bevægelse. Hvad det kan være???

håber at i kan svar på det

knuz mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2009

Rahmberg.dk

Er det ikke fordi han blunder eller halvsover ?

Anmeld

22. februar 2009

Dennis A

Har en søn på 10 uger. Han har gjort det i 4-5 uger efterhånden. Det giver et lille spjæt i ham når vi fjerner dynen fra ham i forbindelse med hans spisning eller nye ble.

Vi undrede os i starten men hvis du holder nøje øje med det sover han sikkert videre. Vi har valgt ikke at gøre en stor ting ud af det.

Dennis Andersen

Anmeld

22. februar 2009

charlottekri

det kan også være fordi han begynder at opfatte mere og mere i verden omkring ham og derfor bliver lidt: "wow, hvad sker der her"

Anmeld

22. februar 2009

malou

katty25 skriver:

Hej med jer

Jeg har en dreng på ca 12 uger og han er begyndt at får chok om så vi kommer hen til ham eller lave bevægelse. Hvad det kan være???

håber at i kan svar på det

knuz mig

Det gør Victor også... han er 13 uger... bare det Dennis hoster... giver han et lille spjæt... meget sødt. Tror bare det er fordi de er blevet mere opmærksomme på alle lyde og bevægelser

knus malou

Anmeld

22. februar 2009

DK

Det gjorde Kirstine også da hun var spæd. Altså er det ikke bare fordi de bliver forskrækkede. Altså vi andre giver jo også et spjæt hvis vi bliver forskrækkede/overraskede!

Anmeld

24. februar 2009

katty25

Han får ikk chok når han sover men når han er vågen så får han nogle gang chok så begynde han helt vildt græde og han stopper ik med at græde selvom man holde ham og går med ham....

jeg synes det er skræmene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.