Det var så det.. :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. november 2011

NJN

Ja, gravid i 14 uge og single. 

Vi er blevet enige, men hold op hvor er jeg ked af det, trods vi er enige! 

Vi kunne simpthen bare ikke mere, her til sidst skændtes vi bare alt alt for meget! 

Lige nu er der bare en masse tanker og spørgsmål i mit hoved, men ved det nok skal gå over.. 

Bare lige et lille  indlæg fra mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

B&J

øv øv det er jeg godt nok ked af at høre men håber dig og den lille mus inde i maven nok skal klare jer

Anmeld

29. november 2011

merichs

NJN skriver:

Vi kunne simpthen bare ikke mere, her til sidst skændtes vi bare alt alt for meget! 

Lige nu er der bare en masse tanker og spørgsmål i mit hoved, men ved det nok skal gå over.. 

Du får lige en  herfra

Anmeld

29. november 2011

Muhmi

NJN skriver:

Årh, æv... Ved ikke hvad jeg skal give af gode råd... Men du får i hvert fald en masse  med på vejen...

Anmeld

29. november 2011

NJN

Muhmi skriver:

Årh, æv... Ved ikke hvad jeg skal give af gode råd... Men du får i hvert fald en masse  med på vejen...

Tusind tak for , det er lige hvad jeg har brug for! 

Anmeld

29. november 2011

NJN

B&J skriver:

øv øv det er jeg godt nok ked af at høre men håber dig og den lille mus inde i maven nok skal klare jer

Ja, det håber jeg også! Det er det jeg frygter mest for lige nu.. Jeg ville jo kun have barn, med den mand jeg skulle være med resten af mit liv!  øv altså! 

Anmeld

29. november 2011

NJN

merichs skriver:

Du får lige en  herfra

Tak. 

Anmeld

29. november 2011

Carl-Emil's mor

NJN skriver:

Ja, det håber jeg også! Det er det jeg frygter mest for lige nu.. Jeg ville jo kun have barn, med den mand jeg skulle være med resten af mit liv!  øv altså! 

Nogle gange ændre tingene sig i en retning vi ikke regner med! Men et barn kan leve lige lykkeligt hvis ikke lykkeligere alene med en forælder end med 2 der diskutere konstant.. Og nu kan tingene ændre sig, måske en periode hver for sig kan gavne jer.. Knus og mange tanker

Anmeld

29. november 2011

B&J

NJN skriver:

ja men det kan jo ske for alle man ved jo aldrig om det er manden i ens liv man er sammen med man kan kun håbe desværre

Anmeld

29. november 2011

Pianisten

NJN skriver:

Øv altså!  herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.