kan man godt???....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Anonym trådstarter

jeg ammede min søn til han var 6 uger, men så fik jeg brystbetændelse og kom aldrig rigtigt igang igen  nu hygger ammer jeg kun og der er ikke rigtigt noget mælk, kan man godt komme op og amme fuldt ud igen?hvordan og hvor lang tid vil det evt. tage for at der er nok mælk igen, eller skal man have de dersens mælkeprodukserene* piller (ved ikke præcist hvad de hedder hehe )  vil bare så gerne amme min søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Anonym trådstarter

iih  slet ikke nogen der ved noget om det ?

Anmeld

29. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Ja du kan godt komme til at amme fuld igen. men det kræver at du ligger barnet til mange mange gange om dagen og natten. Jo mere han spiser ved dig des mere mælk producere du.

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Ja du kan godt komme til at amme fuld igen. men det kræver at du ligger barnet til mange mange gange om dagen og natten. Jo mere han spiser ved dig des mere mælk producere du.

okay det troede jeg bare ikke man kunne når jeg har så lidt mælk tilbage at der knapt kommer noget ud, så må jeg bare igang jo. det vil sige at det skal foregå lidt ligesom når man lige har født og skulle igang mad amnigen ?  hvad med en brystpumpe ? som en xtra hjælp eller hvad man skal sige

Anmeld

29. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Så vidt jeg ved så dur en brystumpe ikke hvis du vil forøge din mælkeproduktion, der dur baby kun, det er noget med nogle homoner som kun baby kan få dig til at lave. Men spørg din Sp'er eller  Catrine Hansen som er Ammerådgiver her på baby ekspertpanel så er du sikker

Anmeld

29. november 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

jeg ammede min søn til han var 6 uger, men så fik jeg brystbetændelse og kom aldrig rigtigt igang igen  nu hygger ammer jeg kun og der er ikke rigtigt noget mælk, kan man godt komme op og amme fuldt ud igen?hvordan og hvor lang tid vil det evt. tage for at der er nok mælk igen, eller skal man have de dersens mælkeprodukserene* piller (ved ikke præcist hvad de hedder hehe )  vil bare så gerne amme min søn

Jeg fik min mælkeproduktion op ved at lægge hende til ofte, og efterfølgende malke ud fra begge bryster. Så blev de stimulerede, og jeg fik mælk igen.

Og masser af hud mod hud.

Drak også ammethe, og der gik ikke mange dage før jeg havde godt med mælk igen

Held og lykke med det

Anmeld

29. november 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

min sp sagde at man godt kan bruge pumpe for at producere mere mælk...men har ikke prøvet endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.