Hvor længe kan hrarvegrynskugler ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. november 2011

mybaby-girl

Halløjsa tøsser !

har lige lavet harvegrynskulger De smager bare mums !! Men sidder lige og tænkte på hvor længe de kan holde sig ???

Håber der er nogle til at kunne besvare mit spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

C@mill@

Hmm aner det egentlig ik men vil sige så længe det smør dy har brugt kan holde sig, men men forstår ik li du kan ha det spørgsmål for spiser i dem ik li så hurtigt som i laver dem :-) det gør vi :-)

Anmeld

29. november 2011

mybaby-girl

C@mill@ skriver:

Hmm aner det egentlig ik men vil sige så længe det smør dy har brugt kan holde sig, men men forstår ik li du kan ha det spørgsmål for spiser i dem ik li så hurtigt som i laver dem :-) det gør vi :-)

Haha !! Jooo, det kan du tro, kom bar til at tænke på det

Skal nemlig holde julehygge her d. 10 dec hvor vi skal lave alt muligt sammen med nogel venner og familie, men ville se om jeg ikk kunne gemme nogle til da .. De skal så bar gemmes for mandens skyld ! hehe ..

Anmeld

29. november 2011

Maja_4000

Læste på Arlas hjemmeside at de kan holde sig i 4 dage i køleskabet  Har sgu tit spist nogle som var i hvert fald 2 uger "gamle" .. Jeg har da ikke taget skade :b

Anmeld

29. november 2011

mybaby-girl

Maja_4000 skriver:

Læste på Arlas hjemmeside at de kan holde sig i 4 dage i køleskabet  Har sgu tit spist nogle som var i hvert fald 2 uger "gamle" .. Jeg har da ikke taget skade :b

4 dage ??! det var godt nok ikk længe, men jeg bruger kun tøre indgredienser som : smør, kakao, flormelis, mandelessens, vanijllesukker, harvegryn .... det er jo noget som er langtids holdbart ( tænker jeg ) ...

Anmeld

29. november 2011

Maja_4000

mybaby-girl skriver:

4 dage ??! det var godt nok ikk længe, men jeg bruger kun tøre indgredienser som : smør, kakao, flormelis, mandelessens, vanijllesukker, harvegryn .... det er jo noget som er langtids holdbart ( tænker jeg ) ...

Det samme tænkte jeg ! Synes det lyder helt åndssvagt Ved ikke om det er fordi man har rullet dem med hænderne , og så kan bakterier jo udvikle sig .. Men man vasker jo hænder inden man går igang

http://www.arla.dk/opskrifter/Havregrynskugler---de-nemme-/

Anmeld

29. november 2011

mybaby-girl

Maja_4000 skriver:

Det samme tænkte jeg ! Synes det lyder helt åndssvagt Ved ikke om det er fordi man har rullet dem med hænderne , og så kan bakterier jo udvikle sig .. Men man vasker jo hænder inden man går igang

http://www.arla.dk/opskrifter/Havregrynskugler---de-nemme-/

ja okay, det står der godt nok ..  Lyder mærkeligt .. Men ja, det er nok noget med hygiejne om at gøre ..

Anmeld

29. november 2011

Maja_4000

mybaby-girl skriver:

ja okay, det står der godt nok ..  Lyder mærkeligt .. Men ja, det er nok noget med hygiejne om at gøre ..

Men .. Jeg har altså ikke tænkt mig at overholde det Hehe .. Måske hvis jeg laver til andre end os selv

Anmeld

29. november 2011

Sara.

mener de kan fryses ned?

og ellers tror jeg man skal kigge, lugte og sådan for ar tjekke om de er for gamle

Anmeld

29. november 2011

mybaby-girl

lærkes_mor skriver:

mener de kan fryses ned?

og ellers tror jeg man skal kigge, lugte og sådan for ar tjekke om de er for gamle

okay, vidste ikk de måtte fryses Ja, lugter stort set til alt der har været et par dage i køleskabet, er en freak til det med for gammel mad eller over dato !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.