er det på grund af hans tænder ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Anonym trådstarter

Min søn på snart fire måneder hans tænder er ved at komme de første mælketænder , men her idag hele dagen har han været urolig og æder nærmest sine hænder ., og når jeg tager ham op i mine arme i sårn sidde stilling han pukker sig sammen og li som presser sig når man laver afførring men der sker intet .. Han drikker heller ikk sin mælk fra mit bryst laver MME til ham og der må jeg vugge ham stående i mine arme før han drikker noget ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Tona

Anonym skriver:

Min søn på snart fire måneder hans tænder er ved at komme de første mælketænder , men her idag hele dagen har han været urolig og æder nærmest sine hænder ., og når jeg tager ham op i mine arme i sårn sidde stilling han pukker sig sammen og li som presser sig når man laver afførring men der sker intet .. Han drikker heller ikk sin mælk fra mit bryst laver MME til ham og der må jeg vugge ham stående i mine arme før han drikker noget ..

Det kunne godt være tænder ja...fat mod, hvis det er tænderne så er det ikke så lang tid du skal kæmpe med det af gangen. De plejer at tage ture på max en uge af gangen når tænderne vokser. Men de kan godt vokse og så gå i stå igen uden at bryde igennem.

Prøv at give ham en bidering eller vikl en stofble dobbelt rundt om en finger og lad ham bide i den...det lindrer i alt fald Amanda. Hvis man er helt sikker på at det er tænder kan man jo også overveje at give Panodil Junior for at give noget lindring, men det er jo lidt en smagssag om man er til det eller ej og man skal i alt fald tale med lægen først og få ok og sikre sig at ens barn er stort nok osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.