En lille opdatering fra os <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. november 2011

morethanperfect

Ja .. Så er Oscar snart 13 mdr.. Hvor tiden dog flyver 

Han er INGEN lille baby mere , og han lærer hele tiden alle mulige mærkelige ting ..

Han snakker og kan sige : Moar , far , bad , mad , dapla(dagpleje) vand , det ... Han går og går , og løber .... Og falder Men sådan er det jo ..

Han kan være rigtig strid , og elsker og slå mig i hovedet med ting .. Men det er vel fordi han vil se hvad der sker ved det  

Og trapperne , kravler han op ad som han vil , og kalder når han vil ned igen Dejligt !! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Saram

Skønne dreng altså !!

Anmeld

29. november 2011

morethanperfect

Saram skriver:

Skønne dreng altså !!

Taaak Honey 

Anmeld

29. november 2011

Clisolka

Ja, han er en lille lækkerbisken er han! Og 13 måneder, hvor forsvandt de lige hen... Jeg syntes stadig jeg lige er kommet hjem fra sygehuset 

Anmeld

29. november 2011

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Ja, han er en lille lækkerbisken er han! Og 13 måneder, hvor forsvandt de lige hen... Jeg syntes stadig jeg lige er kommet hjem fra sygehuset 

Taak smukke 

Jeg undrer mig virkelig også !! 

Anmeld

30. november 2011

Zeus

Babymor2010 skriver:

Jeg tænkte lige, 13 mdr?? Er de ikke kun lige blevet 12 mdr?? Og så kom jeg i tanke om, at det er den første imorgen Så gik der sgu lige en måned mere

Men ja, han er da en lækkerbidsken

Og hvor synes jeg bare det er snyd, at han allerede siger så mange ord.. Her siger Cajsa stadig kun "hej", hun har tilsyneladende glemt de 2 andre ord igen Og så er hun begyndt at sige mimimimimi, når hun vil have noget fra bordet, uanset hvad det er, så det kan vist ikke rigtig kaldes et ord endnu

Anmeld

30. november 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

Jeg tænkte lige, 13 mdr?? Er de ikke kun lige blevet 12 mdr?? Og så kom jeg i tanke om, at det er den første imorgen Så gik der sgu lige en måned mere

Men ja, han er da en lækkerbidsken

Og hvor synes jeg bare det er snyd, at han allerede siger så mange ord.. Her siger Cajsa stadig kun "hej", hun har tilsyneladende glemt de 2 andre ord igen Og så er hun begyndt at sige mimimimimi, når hun vil have noget fra bordet, uanset hvad det er, så det kan vist ikke rigtig kaldes et ord endnu

Hahah syns også lige de er blevet et år ! 

Jeg syns slet ik Oscar siger særlig meget .. Min venindes søn snakker bare som en 2 årig og er kun 5 uger ældre end Oscar  Ret sygt !

Orrr hun er bare så dejlig 

Anmeld

30. november 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
morethanperfect skriver:

Han er INGEN lille baby mere , og han lærer hele tiden alle mulige mærkelige ting ..

Han snakker og kan sige : Moar , far , bad , mad , dapla(dagpleje) vand , det ... Han går og går , og løber .... Og falder Men sådan er det jo ..

Han kan være rigtig strid , og elsker og slå mig i hovedet med ting .. Men det er vel fordi han vil se hvad der sker ved det  

Og trapperne , kravler han op ad som han vil , og kalder når han vil ned igen Dejligt !! 

sikke nogle flotte blå øjne han er da rigtig sød

Anmeld

30. november 2011

morethanperfect

mor:) skriver:

sikke nogle flotte blå øjne han er da rigtig sød

mange tusind tak  

Anmeld

30. november 2011

K&S

morethanperfect skriver:

Skønt med en opdatering  jeg elsker at se billeder af den lille rødtop, han er simpelthen så kær...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.