Flybillet? Håber I kender til det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. november 2011

ZamanogDania

Hej Piger

Jeg havde et spørgsmål.

Jeg har tanker om rejse til juleferien den 17 dec. Til den 6 januar.
Jeg vil købe retur billet. Men man skal oplyse om ens barn er spæd(0-2 eller børn(2-12 år). Problemet er Dania er under 2 år nu, men fylder først 2 den 1-1-12. Hvad skal jeg gør der? Er der nogen der har været ud for det før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

JeNoVa

ZamanogDania skriver:

Hej Piger

Jeg havde et spørgsmål.

Jeg har tanker om rejse til juleferien den 17 dec. Til den 6 januar.
Jeg vil købe retur billet. Men man skal oplyse om ens barn er spæd(0-2 eller børn(2-12 år). Problemet er Dania er under 2 år nu, men fylder først 2 den 1-1-12. Hvad skal jeg gør der? Er der nogen der har været ud for det før?

Nej, det har jeg ikke været ude for. Jeg ville nok spørge flyselskabet direkte for at være sikker på, at du ikke får problemer på hjemturen.

Anmeld

29. november 2011

ZamanogDania

JeNoVa skriver:

Nej, det har jeg ikke været ude for. Jeg ville nok spørge flyselskabet direkte for at være sikker på, at du ikke får problemer på hjemturen.

Ja det må jeg så heller gør. Deres hovednummer er i Tyrkiet. Der er ikke nogen i dk derfor.
Men tak

Anmeld

29. november 2011

roenlund

Jeg mener (men du må hellere checke) at du skal skrive den alder hun har ved hjemrejse... rejste med min søster for nogle år siden og der fyldte hun år mens vu var i Egypten og der var det hjemrejse anderen der gjaldt...

Anmeld

29. november 2011

Sildefisk

Du skal skrive den alder barnet har VED HJEMREJSEN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.