bamses julerejse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Dianaaa

nogen der ved om den kommer i år ? syntes ikke lige jeg har set eller hørt noget om det. bamses julerejse bliver jeg aldrig træt af, sidder som klistret til skærmen når det er i fjernsynet lidt ligesom da jeg var barn hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

freiasmor

Tror det er nissebanden der bliver sendt i år ... så tror ikke der er bamses julerejse , men hva ved jeg - har ikke noget tv

Anmeld

29. november 2011

Noahmor

Dianaaa skriver:

nogen der ved om den kommer i år ? syntes ikke lige jeg har set eller hørt noget om det. bamses julerejse bliver jeg aldrig træt af, sidder som klistret til skærmen når det er i fjernsynet lidt ligesom da jeg var barn hehe

niks. det er nissebanden på grønland der kommer i år. 

Anmeld

29. november 2011

Cookiemonsteret

Det er nissebanden i år  

Anmeld

29. november 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Dianaaa skriver:

jeg elsker bare bamses julerejse. købte sidste år den på dvd til min søn.

så vi skal hver morgen i december er bamses julerjse.

glæder mig allerede til på torsdag...

Anmeld

29. november 2011

Witt

Dianaaa skriver:

Hvis det er, så har jeg bamses julerejse 1&2 hvis du intra.. Du kan smide en pb hvis det er  

Anmeld

29. november 2011

Dianaaa

hannetheis skriver:

jeg elsker bare bamses julerejse. købte sidste år den på dvd til min søn.

så vi skal hver morgen i december er bamses julerjse.

glæder mig allerede til på torsdag...

jeg skal også ha' købt den,  den SKAL jeg simpelthen eje

Anmeld

30. november 2011

Alexander&Lærke

Dianaaa skriver:

Jeg har lige set den i netto den anden dag til 50 eller 100 kr.... Måske de også har dem i din netto ved ikke om det er en de har haft som spot vare eller om den er i denne uges avis....

Anmeld

30. november 2011

Alexander&Lærke

Dianaaa skriver:

Jeg har lige set den i netto den anden dag til 50 eller 100 kr.... Måske de også har dem i din netto ved ikke om det er en de har haft som spot vare eller om den er i denne uges avis....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.