Flot klædeskab, og Hvid maling Bortgives for 1 Kasse Pepsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.631 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. november 2011

MoarTNoah

Da vi er flyttet, og ikke har plads til at have vores klædeskab, og jeg ikke vil smide det ud, da det absolut ikke fejler noget! Så er vi blevet enige om at bytte det væk for en kasse PepsiMax

Klædeskabet er fra ikea, det er brugt i ca 1 år, kostede 1300 og fejler intet! 

Det er ikke samlet, men det er super nemt, og vejledning kan downloades på ikeas hjemmeside

Jeg har fundet det på ikea's hjemmeside, men det er i lysebrunt, og ikke hvidt som i linket

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80157214/

Desuden har vi en masse maling som vi også gerne vil af med for en kasse PepsiMax, jeg smider et billede ind af det lige om lidt

Skriv enten herinde, eller PB.

Vi bor i Grenå, og klædeskabet og maling skal være væk på Søndag, ellers ryger det desværre ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

MoarTNoah

Her er billeder af det maling vi har.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. november 2011

kristinamøller

Hej..
Vi er meget interesseret i klædeskabet, men vi har først mulighed for at komme op og hente det d.9 december..
vi bor tæt på grænsen, så vi har ingen problem med at hente en kasse Pepismax

Hilsen Os fra sønderjylland

Anmeld

29. november 2011

MoarTNoah

kristinamøller skriver:

Hej..
Vi er meget interesseret i klædeskabet, men vi har først mulighed for at komme op og hente det d.9 december..
vi bor tæt på grænsen, så vi har ingen problem med at hente en kasse Pepismax

Hilsen Os fra sønderjylland

Sikke et sammentræf, jeg skal til tyskland på tirsdag, så måske vi kunne finde ud af noget? Hvor bor i henne af?

Anmeld

29. november 2011

Georgia

MoarTNoah skriver:

Sikke et sammentræf, jeg skal til tyskland på tirsdag, så måske vi kunne finde ud af noget? Hvor bor i henne af?

Hvor står skabet ? Så vil vi gerne hente hurtigt

Anmeld

29. november 2011

Ryberg

Hejsa

Vi er meget interesseret i malingen, men bor ved Horsens og har ingen pepsi max hjemme, men vil da gerne smide en 50'er til tysklands turen til en pepsi max ? Jeg har en kasse Pepsi light.....

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

MoarTNoah skriver:

Her er billeder af det maling vi har.

er de fyldte og hvor bor i?

Anmeld

29. november 2011

kristinamøller

MoarTNoah skriver:

Ej hvor lækkert. Vi bor i nærheden af Rødekro, en lille by der hedder Bolderslev, så det kan vi da sagtens finde ud af
Jeg skal i hvert fald nok have en kasse klar. hvis det kan lade sig gøre med en.. når i vil tage den med helt herned..

Anmeld

29. november 2011

MoarTNoah

Georgia skriver:

Hvor står skabet ? Så vil vi gerne hente hurtigt

Kristina henvendte sig først, men hvis hun alligevel ikke vil have det, så er det dit..

Anmeld

29. november 2011

MoarTNoah

Hejsa

Vi er meget interesseret i malingen, men bor ved Horsens og har ingen pepsi max hjemme, men vil da gerne smide en 50'er til tysklands turen til en pepsi max ? Jeg har en kasse Pepsi light.....

Hvis i kan komme og hente det, så kan det sagtens lade sig gøre med den 50'er, er ikke så vild med pepsi light 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.