På knap 5 uger har vores bette søn på nu 10 uger tabt sig 350 gr til 4400 uden at han på nogen måde har beklaget sig - ja selv SP kan godt forstå, at vi ikke har bemærket det, så rar han er.

så nu er der kommet en flaske mme om dagen på programmet af 100 ml. Enten imellem to amninger eller i forlængelse af en amning. I går prøvede vi i forlængelse af amning og forventede en del gylp, men der kom kun to små omgange af gylp - måske på str. med en femmer! Så tænkte jeg, at min mælkeproduktion måske var gået ned og lånte en brystpumpe af min veninde. Har lige pumpet i 30 min (som er det tidsrum han plejer at spise i) og det stoppede faktisk efter 10-15 min med at komme. De sidste 15 min kom der måske 10 ml og ialt har jeg kun pumpet 60 ml! Og selvom mængden af mælk de kræver er forskelligt, så virker 60 ml fra et helt fyldt bryst (4 timer siden sidst), som utrolig lidt? Så ville spørge om, der er nogle med en 2-3 mdr gammel baby, der ved ca hvor meget I pumper ud? Ved kun at man ved MME skal have ca 6% af kropsvægten, men det gælder vel ikke også ved modermælk? Hilsner fra Mette, der lige skal have ringet til SP i morgen!
Anmeld