Tillykkeeeeeee Zafir :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Isabella_mor

mariamiss6 skriver:

Ja, jeg overvejde også lidt om overskriften burde have været 'virtuelle negerkys til chefen' lol

hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Zafir

mariamiss6 skriver:

Det er vildt der er de dvd'er med... 180 opskrifter det er alligevel meget jo

Og ja, det er da lidt synd at det lige falder sammen. MEn ærligt talt, jeg tror ikke jeg ville kunne finde ud af at komme ud af døren alligevel

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN 

Mmmm... Vi må finde en dag og tøsehygge med nogen tyller og noget Nu har jeg jo også min kenwood, så jeg kan lave icing!!!

Anmeld

29. november 2011

Zafir

isabellamor skriver:

Tillykke med dagen  

Kære Chef 

Hehe
Vi prøver også at lære Idun og sige 'Tak Chef' når hun lærer noget nyt...

Men altså Tak for tillykke!!!

Anmeld

29. november 2011

Isabella_mor

Zafir skriver:

Hehe
Vi prøver også at lære Idun og sige 'Tak Chef' når hun lærer noget nyt...

Men altså Tak for tillykke!!!

hehe også Frigg? så tror hun bare at chef betyder mor 

Anmeld

29. november 2011

Zafir

isabellamor skriver:

hehe også Frigg? så tror hun bare at chef betyder mor 

Næææ altså Frigg siger jo stadig bare JAAAAAA!!!! til alt hvad vi siger... (det var nok ikke så længe endnu.)
Men Idun har haft en laaaaaaang periode, hvor hun VED BEDST i alting, og bliver SINDSYGT gal, når hun skal lære nyt eller bliver rettet. Men hun ELSKER at være min køkkenhjælper/med kok. Så drog vi paralel til 'Helvedes køkken' og sagde, at ligegyldig hvor urimelig de sagde det var, at de lavede god mad, men at der var småting der skulle rettes, så sagde de ikke ARGH FUCK DIG DUMME 'MOR/FAR', men 'Ja tak Chef' Og måske var det bedre for hende...

Men hun siger ikke Chef hehe. Hun siger 'Tak fordi du lærte mig noget mor/far' - Det har virket i 3-4 dage nu Det giver hende lige tid til at tænke over det et øjeblik, før temperatmentet løber af med hende og faktisk ER hun jo glad for at lære noget (når hun lige finder ud af at hun ikke nødvæææændigvis ved alting på forhånd hehe)

Anmeld

29. november 2011

Isabella_mor

Zafir skriver:

Næææ altså Frigg siger jo stadig bare JAAAAAA!!!! til alt hvad vi siger... (det var nok ikke så længe endnu.)
Men Idun har haft en laaaaaaang periode, hvor hun VED BEDST i alting, og bliver SINDSYGT gal, når hun skal lære nyt eller bliver rettet. Men hun ELSKER at være min køkkenhjælper/med kok. Så drog vi paralel til 'Helvedes køkken' og sagde, at ligegyldig hvor urimelig de sagde det var, at de lavede god mad, men at der var småting der skulle rettes, så sagde de ikke ARGH FUCK DIG DUMME 'MOR/FAR', men 'Ja tak Chef' Og måske var det bedre for hende...

Men hun siger ikke Chef hehe. Hun siger 'Tak fordi du lærte mig noget mor/far' - Det har virket i 3-4 dage nu Det giver hende lige tid til at tænke over det et øjeblik, før temperatmentet løber af med hende og faktisk ER hun jo glad for at lære noget (når hun lige finder ud af at hun ikke nødvæææændigvis ved alting på forhånd hehe)

Det er fanme smart, det må jeg huske

Anmeld

29. november 2011

Zafir

isabellamor skriver:

Det er fanme smart, det må jeg huske

Ja, det har (7-9-13) virket på det sidste... HÅBER det bliver ved

Anmeld

29. november 2011

Isabella_mor

Zafir skriver:

Ja, det har (7-9-13) virket på det sidste... HÅBER det bliver ved

det kunne være fedt

Anmeld

29. november 2011

mariamiss6

Zafir skriver:

Mmmm... Vi må finde en dag og tøsehygge med nogen tyller og noget Nu har jeg jo også min kenwood, så jeg kan lave icing!!!

Hehe ja det lyder hyggeligt.... Det kunne være fint med en lille ferie eller noget Du ved, sådan en børnefri een hvor jeg ikke skal tænke på at være hjemme til bestemt dag og tid

Anmeld

29. november 2011

Zafir

mariamiss6 skriver:

Hehe ja det lyder hyggeligt.... Det kunne være fint med en lille ferie eller noget Du ved, sådan en børnefri een hvor jeg ikke skal tænke på at være hjemme til bestemt dag og tid

Altid skønt. <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.