kreativ med dagplejebørnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

twinboys

Maja_4000 skriver:

Du er bare så sej

iiiihhhh mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

smokin

tænker bare om børn på halvandet år er i stand til at lave sådan nogle? Min Malou er i hvert fald ikke... men flotte er de! 

Anmeld

29. november 2011

twinboys

Malini skriver:

tænker bare om børn på halvandet år er i stand til at lave sådan nogle? Min Malou er i hvert fald ikke... men flotte er de! 

min lille lukas fra august 2010 har selv malet på hans, men det er jo mig der har klippet dem og samlet dem igen... så børn på 1 1/2 år kan sagtens være med...

Har sådan nogle tykke farver som er lette at holde på for de helt små

Anmeld

29. november 2011

smokin

twinboys skriver:

min lille lukas fra august 2010 har selv malet på hans, men det er jo mig der har klippet dem og samlet dem igen... så børn på 1 1/2 år kan sagtens være med...

Har sådan nogle tykke farver som er lette at holde på for de helt små

ok havde ikke lige fanget at de malede på dem. jeg troede de samlede dem. 

Vi har lige været til vores første forældresamtale idag hos dagplejen. Spændende!!! 

Anmeld

29. november 2011

twinboys

Malini skriver:

ok havde ikke lige fanget at de malede på dem. jeg troede de samlede dem. 

Vi har lige været til vores første forældresamtale idag hos dagplejen. Spændende!!! 

smiler.... nej nej jeg samlede dem, de var de kreative...

spændende med samtale gik det godt...

hvis du vil se hvad vi ellers laver kan du se det her

www.dagplejen-naturboern.dk

Majbritt

Anmeld

29. november 2011

smokin

twinboys skriver:

Majbritt

Nu skal man jo passe på med hvad man skriver. Men efter mange overvejelser har jeg haft kontakt til dagplejepædagogen der har ansvaret for dagplejen, fordi der var rigtig mange kedelige episoder i vores dagpleje der vedrørte vores barn. Grim tiltale, nedsættende tiltale til børnene, dårlig trivsel, sur dagplejemor.... 

Men samtalen endte rigtig godt. Bedre end jeg turde drømme om! Så nu ser vi fremad. 

Anmeld

29. november 2011

signe.

twinboys skriver:

her er hvad vi har lavet i dag...

vores tema i denne her uge er vinden...

Vil bare lige give en , for at du tager initiativ til alt det du gør med de børn Forældrene må virkelig være glade for at sende deres guld hen til dig

Anmeld

29. november 2011

twinboys

Malini skriver:

Nu skal man jo passe på med hvad man skriver. Men efter mange overvejelser har jeg haft kontakt til dagplejepædagogen der har ansvaret for dagplejen, fordi der var rigtig mange kedelige episoder i vores dagpleje der vedrørte vores barn. Grim tiltale, nedsættende tiltale til børnene, dårlig trivsel, sur dagplejemor.... 

Men samtalen endte rigtig godt. Bedre end jeg turde drømme om! Så nu ser vi fremad. 

hold da fast... ja man skal ikke finde sig i alt... og man skal være glad og tryg ved sin dagplejer

Anmeld

29. november 2011

twinboys

signe. skriver:

Vil bare lige give en , for at du tager initiativ til alt det du gør med de børn Forældrene må virkelig være glade for at sende deres guld hen til dig

mange tak ja det er de også... smiler

Anmeld

29. november 2011

smokin

twinboys skriver:

Majbritt

Åh jeg elsker altså det første billede. Det ser spændende ud! Kan godt lide I er ude. Og billigt 1550 kr.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.