Hvilket glattejern er godt ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Kofoed.

Cookiemonsteret skriver:

Undre det dig når hun har mig som storesøster ?? 

OVERHOVEDET IKKE !!!

Ringer du snart ang torsdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

SS82

Det var så lidt

Anmeld

7. december 2011

lis_j

Pris og kvalitet hænger ret ofte sammen, synes jeg, og hvis man gerne vil have kvalitet så er det ikke til at komme udenom ghd glattejern, men det måtte det jo ikke være

Måske et glattejern fra HH Simonsen kunne være sagen? De er også ret gode og noget billigere end ghd.

Jeg har selv købt et glattejern fra ghd ved billigvoks.dk nu efter at mit hh Simonsen var slidt op :p det gjorde det godt men jeg ville lige se om ghd var bedre og indtil videre er jeg meget glad for det.

jeg fandt hh simonsen pro styler i en limitid udgave ved billigvoks.dk. Bare så det hele ikke bliver så klinisk og hvidt linket er her: http://www.billigvoks.dk/hh_simonsen-1687.html

håber du finder noget som søster bliver glad for

Anmeld

7. december 2011

lucas<3

Jeg fik en lille pink en fra frisøren tror han ga 500 for, den er varm på 5 sek, og er smadder go..

Anmeld

7. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har et glattejern fra Remington og er super glad for det! Har haft det i... Tja i godt og vel 4-5 år nu og det fungerer stadig som det skal

Anmeld

7. december 2011

Cookiemonsteret

Jeg købte et ghd til hendeamin mor lagde bare lidt ekstra i som Var fra dem fandt det til 850  

Anmeld

7. december 2011

chael

Cookiemonsteret skriver:

Ja, Hvilket glattejern er godt, som ikke er GHD, ( det har jeg ikke råd til at give min søster ) Prisklasse mellem 500-750 kr ?  

Remington, skulle vidst også være godt

Har ghd selv og ville aldrig vælge andet.
Men det er jo, som du selv nævner, temlig dyrt.

*Camilla

Anmeld

7. december 2011

mkb123

remington er også et godt mærke.. de findes i mange prisklasser, ved bl.a. matas har haft en af de billigere af deres modeller.. 

Anmeld

8. december 2011

K&S

Cookiemonsteret skriver:

Ja, Hvilket glattejern er godt, som ikke er GHD, ( det har jeg ikke råd til at give min søster ) Prisklasse mellem 500-750 kr ?  

Jeg købte mit her:

https://www.lookfantastic.com/lookfantasticgroup/my.basket

Hvis man omregner til DKK lige nu, så er prisen ca. 770 kroner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.