Nogen fra middelfart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej piger.. Er der nogen herinde fra der kommer fra middelfart og evt kan hjælpe mig lidt?
Sagen er den at mig og kæresten har planlagt en hygge dag til middelfart søndag d. 11 dec med prinsesse, da coca colas jule karvane (staves) kommer dertil og vi gerne vil se den..

Men vi bor der ikke og det er en søndag så ved ikke hvor meget turen er værd da der også skal foretages andet end og se en lastbil, altså evt shoppe muligheder og spisning inden hjemturen.. Så nogen der kan hjælpe med dette.. Havde tænkt vi skulle tage toget fra Kolding til middelfart men hvad en afstanden fra middelfart tog station til østergade ved kvikly?

- Malene&Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Chewy

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hej piger.. Er der nogen herinde fra der kommer fra middelfart og evt kan hjælpe mig lidt?
Sagen er den at mig og kæresten har planlagt en hygge dag til middelfart søndag d. 11 dec med prinsesse, da coca colas jule karvane (staves) kommer dertil og vi gerne vil se den..

Men vi bor der ikke og det er en søndag så ved ikke hvor meget turen er værd da der også skal foretages andet end og se en lastbil, altså evt shoppe muligheder og spisning inden hjemturen.. Så nogen der kan hjælpe med dette.. Havde tænkt vi skulle tage toget fra Kolding til middelfart men hvad en afstanden fra middelfart tog station til østergade ved kvikly?

- Malene&Maja

Jeg er fra Middelfart.

Der er 100 m fra banegården og ned i Kvickly.

Vi har en rigtig fin gågade hvor der er åbent alle søndage op til jul. Så jeg ville mene, der sagtens kunne blive en hyggelig dag ud af det.

Hvad tid skulle coca colas lastbil komme?

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Chewy skriver:

Jeg er fra Middelfart.

Der er 100 m fra banegården og ned i Kvickly.

Vi har en rigtig fin gågade hvor der er åbent alle søndage op til jul. Så jeg ville mene, der sagtens kunne blive en hyggelig dag ud af det.

Hvad tid skulle coca colas lastbil komme?

Nej hvor lyder det skønt, der er jo gå afstand og masser og lave så..  Ligger gågaden tæt på, eller?

Den kommer fra 11-15

Anmeld

29. november 2011

Chewy

Nej hvor lyder det skønt, der er jo gå afstand og masser og lave så..  Ligger gågaden tæt på, eller?

Den kommer fra 11-15

Ja ja, Kvivkly er nærmest gågaden

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Chewy skriver:

Ja ja, Kvivkly er nærmest gågaden

super, tak for dit svar, ved du evt hvornår butikkerne lukker om søndagen?

Anmeld

29. november 2011

marius' mor

- Malene&Maja

Hejsa,

Jeg bor i Fredericia, men har gået på gym i Middelfart.. Turen fra stationen er ikke specielt lang og kan sagtens gåes.. Den tager cirka 10 min på gå-ben (cirka).. Optoget har jeg aldrig set, så og det er turen værd, kan jeg desværre ikke hjælpe dig med..

Kh Marius' mor

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

marius' mor skriver:

Hejsa,

Jeg bor i Fredericia, men har gået på gym i Middelfart.. Turen fra stationen er ikke specielt lang og kan sagtens gåes.. Den tager cirka 10 min på gå-ben (cirka).. Optoget har jeg aldrig set, så og det er turen værd, kan jeg desværre ikke hjælpe dig med..

Kh Marius' mor

Mange tak for dit svar, det er jo lige til og overkomme..

Anmeld

29. november 2011

marius' mor

Mange tak for dit svar, det er jo lige til og overkomme..

Det var så lidt... det er helt bestemt overskueligt.. og en meget let tur, uden for mange sving også videre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.