iPhone 4s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Camulla

Jeg ligger bare her og venter på at pakkeposten kommer med min nye telefon. Det er en iPhone 4s - lige nu har jeg en 3GS. Jeg glæder mig helt vildt! Men... min mand som er på arbejde siger, at jeg ikke kan finde ud af at bytte rundt og få den nye i brug uden han hjælper... Har han ret? Er det virkelig så svært?? Jeg har da fået ny telefon før og selv ordnet det. Det var godt nok andre mærker, som var knap så avancerede, men come on... Er det så svært at flytte data over? Åhh, det er det sikkert... 

Gode råd modtages med  (kyshånd)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

S.Maria

Det er vist noget med at du skal starte med at sætte den til computeren så den kan synkroniseres med din gamle mobil, sådan at dine kontakter osv kommer med over på den nye. 

Anmeld

29. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Camulla skriver:

Jeg ligger bare her og venter på at pakkeposten kommer med min nye telefon. Det er en iPhone 4s - lige nu har jeg en 3GS. Jeg glæder mig helt vildt! Men... min mand som er på arbejde siger, at jeg ikke kan finde ud af at bytte rundt og få den nye i brug uden han hjælper... Har han ret? Er det virkelig så svært?? Jeg har da fået ny telefon før og selv ordnet det. Det var godt nok andre mærker, som var knap så avancerede, men come on... Er det så svært at flytte data over? Åhh, det er det sikkert... 

Gode råd modtages med  (kyshånd)  

Det burde du godt kunne finde ud af.  Mon ikke han bare driller dig lidt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.