Din erfarring med Iphone 4 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Anonym trådstarter

Overvejer at købe 2 stk med Telenor´s dobbeltilbud, men hvordan er telefonen?? Din mening hvis du ejer en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Noahmor

Anonym skriver:

Overvejer at købe 2 stk med Telenor´s dobbeltilbud, men hvordan er telefonen?? Din mening hvis du ejer en?

Er helt tosset med min. 

Er det noget bestemt du tænker på? 

Anmeld

29. november 2011

malliebooh

Anonym skriver:

Jeg er skam også rigtig glad for min, fortryder ikke mit køb

Anmeld

29. november 2011

Jok123

Jeg har faktisk længe været imod touch-telefoner. Synes min gamle telefon med knapper fungerede ganske udmærket. Men nogle gange er man jo nødt til at følge med udviklingen, så jeg blev lokket til at købe en iphone for 3 uger siden, og jeg kan ærligt sige at jeg ELSKER DEN.. Kan slet ik forestille mig at skulle ha gang i min gamle telefon igen

Anmeld

29. november 2011

SS82

jeg er vild med min - ville ikke bytte med nogen anden

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Er helt tosset med min. 

Er det noget bestemt du tænker på? 

Ja havd i er spevielt glad for ved den, hvordan kameraet er - goe skarpe billeder- tåler ikke rysten på hånden ell, hvilke SMERTE ting den har som bare er for godt ;D

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

MalleH skriver:

Jeg er skam også rigtig glad for min, fortryder ikke mit køb

goe eller dårlige ting? hvordan er kameraet med billeder eller zoom?

Anmeld

29. november 2011

FogL

Jeg er helt vildt glad for min, der er bare ingen problemer. Regner ikke med at det er 4S'eren du tænker på, for den ved jeg ikke noget om.  

Anmeld

29. november 2011

malliebooh

Anonym skriver:

goe eller dårlige ting? hvordan er kameraet med billeder eller zoom?

Jeg synes den tager fine billeder, og man kan jo hente en masse apps til at redigere de billeder og sådan.. Tastatur er nemt at skrive på, synes i det hele taget det er en nem tlf? Min kæreste havde altid svoret på at han aldrig skulle have en touch, men så fik han en iphone 4 og han kan næsten ikke slippe den.

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Jeg er helt vildt glad for min, der er bare ingen problemer. Regner ikke med at det er 4S'eren du tænker på, for den ved jeg ikke noget om.  

http://kampagne.telenor.dk/DobbeltDeal/Deals/iPhone-4-Deal/ 

det er bare 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.