kan jeg godt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2011

NinaNymannMadsen

sagden er den at om tirsdagen plejer jeg at tage i sådan en SPtilbud vi har her i horsens fra 10-12 hvor de hver tirsdag har et emne de snakker om og i dag er emnet parforhold når der er kommet en baby. og det vil jeg gerne høre.

men nu er det sådan at min store på har fået øjnbetændelse og hende skal jeg ha med hvis det er, da vi skal videre bag efter over til hendes oldemor. men kan jeg godt tage hende med når der er andre børn, dog ingen på hendes alder så der er ikke nogen risiko for at de piller hende i øjne og omvendt.

vil gerne ha svar hurtigst muligt tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg ville ikke tage hende med

Anmeld

29. november 2011

NinaNymannMadsen

slet ingen der vil svare?

Anmeld

29. november 2011

NinaNymannMadsen

AnjaM skriver:

Jeg ville ikke tage hende med

nej okay.

Anmeld

29. november 2011

Jonatansmor

NNM skriver:

sagden er den at om tirsdagen plejer jeg at tage i sådan en SPtilbud vi har her i horsens fra 10-12 hvor de hver tirsdag har et emne de snakker om og i dag er emnet parforhold når der er kommet en baby. og det vil jeg gerne høre.

men nu er det sådan at min store på har fået øjnbetændelse og hende skal jeg ha med hvis det er, da vi skal videre bag efter over til hendes oldemor. men kan jeg godt tage hende med når der er andre børn, dog ingen på hendes alder så der er ikke nogen risiko for at de piller hende i øjne og omvendt.

Øjenbetændelse er ikke luftbåren, du skal have fingrene godt rundt i sekretet og endnu bedre ind i dit eget øje før det smitter.

Jeg ville ingen problem have med at tage hende under armen

Anmeld

29. november 2011

Holbæktrunten

NNM skriver:

Hvis barnet er i behandling og har været det 24 timer, smitter det ikke - og som en anden siger, er det ikke luftbårent, men smitter ved kontakt 

Jeg ville tage afsted

Anmeld

29. november 2011

NinaNymannMadsen

Jonatansmor skriver:

Øjenbetændelse er ikke luftbåren, du skal have fingrene godt rundt i sekretet og endnu bedre ind i dit eget øje før det smitter.

Jeg ville ingen problem have med at tage hende under armen

okay. vidste godt det ikk er luft båren. men var nu itvivl alligevel om hun måtte komme med.

men nu er alle de børn der kommer der oppe børn der ligger på gulvet eller kravler. og hun går jo rundt og hun plejer ikke bare lige at gå hen og stikke en finger i øjet på andre. kan jo bare sørge for at hun lige har fået hendes øje vasket inden vi tager afsted hvertfald så der ikk er noget der genere hende så hun render og klør sig i øjet hele tiden. skal også ned og hente dråber til hende men de er først klar senere der var nemlig lidt problemer med lægens system idag.

men nu det heller ikke så slemt kan jeg se. hendes øje ser næsten normalt ud det er kun lidt rødt

Anmeld

29. november 2011

NinaNymannMadsen

Holbæktrunten skriver:

Hvis barnet er i behandling og har været det 24 timer, smitter det ikke - og som en anden siger, er det ikke luftbårent, men smitter ved kontakt 

Jeg ville tage afsted

okay. tror også vi tager afsted.
den bette i bæresele og den store i klapvogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.