Kalender historier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Tvillingemor80

Nogen der ved hvor man kan skaffe en kalender historie her til jul med 24 afsnit ? Gerne i aldersgruppen 3-5 år. Og MEGET gerne billigt eller måske nogen kender noget der er "online"..

På forhånd tak for hjælpen !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Tvillingemor90 skriver:

Nogen der ved hvor man kan skaffe en kalender historie her til jul med 24 afsnit ? Gerne i aldersgruppen 3-5 år. Og MEGET gerne billigt eller måske nogen kender noget der er "online"..

Hva' med biblioteket...-de er helt pjattede med at låne bøger ud

Prøv "Mig, bedstefar og nisse Pok" (mener jeg den hedder) - den er god - har læst den for ungerne i børnehaven et par år.

Go' jul..

//Mette

Anmeld

29. november 2011

mulle7430

Tvillingemor90 skriver:

hejsa

jeg har en bog en nisse familie jeg har haft i nogen år den er ikke lang men 24 afsnit har selv brugt dem til pigerne  vis du ikke får fat i nogen vil jeg meget gerne kopier siderne til dig og sende dem

Anmeld

29. november 2011

Tvillingemor80

MKBP skriver:

Hva' med biblioteket...-de er helt pjattede med at låne bøger ud

Prøv "Mig, bedstefar og nisse Pok" (mener jeg den hedder) - den er god - har læst den for ungerne i børnehaven et par år.

Go' jul..

//Mette

Har jeg prøvet, men de hhavde kun til skolebørn.. Har nok været for sent ude..

Anmeld

29. november 2011

Tvillingemor80

mulle7430 skriver:

hejsa

jeg har en bog en nisse familie jeg har haft i nogen år den er ikke lang men 24 afsnit har selv brugt dem til pigerne  vis du ikke får fat i nogen vil jeg meget gerne kopier siderne til dig og sende dem

Ej hvor er det sødst af dig Hvad vil du sige aldersgruppen er til den bog..? Hvad vil det koste ?  iii dejligt med folk der er så hjælpsomme.. Skal nemlig bruge det i min praktik, men fandt først lidt sent ud af det og nu er det bare ved at være for sent.. rigtig uheldigt..

Anmeld

29. november 2011

mulle7430

Tvillingemor90 skriver:

Ej hvor er det sødst af dig Hvad vil du sige aldersgruppen er til den bog..? Hvad vil det koste ?  iii dejligt med folk der er så hjælpsomme.. Skal nemlig bruge det i min praktik, men fandt først lidt sent ud af det og nu er det bare ved at være for sent.. rigtig uheldigt..

jamen ville mene den er til de små  smiler jeg finder den lige i aften og kopier den på arbejde imorgen så sender jg det til dig vis du smider den adresse ind i min indbakke  ja vi er her vel for og hjælpe hinanden så godt vi kan

Anmeld

29. november 2011

SussieThyssen

Tvillingemor90 skriver:

Boghandlerne fører en serie af nogle små tynde hæfter om en lille nissedreng, med 24 kalenderhistorier.
De er ikke dyre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. november 2011

Tvillingemor80

SussieThyssen skriver:

Boghandlerne fører en serie af nogle små tynde hæfter om en lille nissedreng, med 24 kalenderhistorier.
De er ikke dyre.

Kærligst
Sussie

okay tak det var værd at overveje ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.