Madplan uge 9

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.764 visninger
27 svar
0 synes godt om
21. februar 2009

KarinaIda

Mandag: Tarteletter og høns i asparges
Tirsdag: Rugbrød
Onsdag: Boller i karry
Torsdag: Tærte
Fredag: Hjemmelavet hotdog
Lørdag: Biksemad
Søndag: Pitabrød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

Pia.

Lyder lækkert...

Har ikke fundet ud af hvad ví skal have i næste uge, er desværre ikke så god til det...

I aften (lørdag) skal vi have Mørbrad i flødesovs
og i morgen (søndag) skal vi have hj. burger...

Anmeld

21. februar 2009

Pia.

Bare lige en lille tilføjelse til hvad jeg spiste den anden dag som var så nemt, lækkert og sundt...

En tallerken fyldt med blandet salat (man kan købe den blandet med ruccola og andet lækkert salat i pakken)
oven på skar jeg en hel avocado i skiver og lagde på,
i den ene side af tallerken varmrøget laks skåret i stykker og i den anden side krebsehaler og så en lækker hjemmelavet dild dressing og brød til - smager simpelthen så lækkert og så er det super nemt...

Hvis man skal lave lidt lækker og let til to så er det her helt sikkert en mulighed... - man bliver super mæt....

Knus Pia.

Anmeld

21. februar 2009

Mathilde

PiaR skriver:

Bare lige en lille tilføjelse til hvad jeg spiste den anden dag som var så nemt, lækkert og sundt...

En tallerken fyldt med blandet salat (man kan købe den blandet med ruccola og andet lækkert salat i pakken)
oven på skar jeg en hel avocado i skiver og lagde på,
i den ene side af tallerken varmrøget laks skåret i stykker og i den anden side krebsehaler og så en lækker hjemmelavet dild dressing og brød til - smager simpelthen så lækkert og så er det super nemt...

Hvis man skal lave lidt lækker og let til to så er det her helt sikkert en mulighed... - man bliver super mæt....

Knus Pia.

Umm hvor lyder det godt Det skal da helt sikkert prøves

Anmeld

21. februar 2009

LotteN

mandag: hotdogs
tirsdag: boller i karry
onsdag rest tirsdag
torsdag:nakkekoteletter
fredag flæskesteg m.m.
lørdag: spaghetti og kødsauce
søndag pastafad med bacon, kylling og masser af grøntsager

Anmeld

21. februar 2009

Miamaja

PiaR skriver:

Lyder lækkert...

Har ikke fundet ud af hvad ví skal have i næste uge, er desværre ikke så god til det...

ummm morbrad i frodesovs. det er ogsaa en vaerre kalorie bombe
jeg skal igang med min nye dutch oven og lave beef stew med ris og brod til. hvis der er rester skal vi have det igen sondag. resten af ugen bliver vist til spaghetti m kodsovs, kartoffelmos m. sauce til og grontsager, salater og gryde retter - det er lige det jeg kan komme i tanke om vi har i huset. men general ugeplan med dagene laver jeg aldrig, da jeg ofte aendre mening omkring hvad jeg/vi har lyst til lige den aften

Anmeld

21. februar 2009

KarinaIda

PiaR skriver:

Lyder lækkert...

Uhh lyder lækkert.. Må man ikke få opskriften på den mørbrad i flødesovs?

Anmeld

21. februar 2009

Pia.

KarinaIda skriver:

Uhh lyder lækkert.. Må man ikke få opskriften på den mørbrad i flødesovs?

selvfølgelig... - husk mig lige på det for hopper af igen skal hygge med ungerne... vi ses...

Knus Pia..

Anmeld

21. februar 2009

KarinaIda

PiaR skriver:

selvfølgelig... - husk mig lige på det for hopper af igen skal hygge med ungerne... vi ses...

Knus Pia..

Skal jeg gøre.. Husker dig på det imorgen, hvis jeg kommer på... Heh... Har selv hygget med mine forældre og datter og kæreste i aften, så har ikke selv rigtig været på før nu, at jeg lige er inde og tjekke...

Anmeld

21. februar 2009

KarinaIda

PiaR skriver:

Knus Pia..

Skal jeg gøre.. Husker dig på det imorgen, hvis jeg kommer på... Heh... Har selv hygget med mine forældre og datter og kæreste i aften, så har ikke selv rigtig været på før nu, at jeg lige er inde og tjekke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.