D.I.I. Hurlumhejhuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Kindfed

Chancen er lille, men er der mon nogen her, der har erfaringer med Hurlumhejhuset i Lystrup? Har de et godt miljø med pædagoger, der er glade for børnene og for at være der?

Vi er på nippet til at få en plads der til vores dreng, men jeg er ked af tage ham ud af den nuværende vuggestue, som han er glad for, hvis det nu ikke bliver det samme med Hurlumhejhuset. Den, han er i nu, ligger 25 min væk, og det er ved at blive en belastning i hverdagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Giraffen

Kindfed skriver:

Chancen er lille, men er der mon nogen her, der har erfaringer med Hurlumhejhuset i Lystrup? Har de et godt miljø med pædagoger, der er glade for børnene og for at være der?

Vi er på nippet til at få en plads der til vores dreng, men jeg er ked af tage ham ud af den nuværende vuggestue, som han er glad for, hvis det nu ikke bliver det samme med Hurlumhejhuset. Den, han er i nu, ligger 25 min væk, og det er ved at blive en belastning i hverdagen.

Nu ved jeg det er et gammelt indlæg - men vi har netop besluttet at vælge denne i stedet for Godthaab (primært pga afstand + vi foretrak en integreret til evt søskende på længere sigt)

såå valgte i Hurlumhejhuset? og er i glade for det ?

Anmeld

8. november 2012

Kindfed

Jeg skrev min dreng op til dem, ja, men vi fik ikke pladsen, så jeg ved faktisk ikke noget om dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.