Hjælp...Syning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Benjamins'mor

Godaften piger.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man laver disse tæpper? Og andre ting man kan lave af den slags.

Billedet er lånt fra google. På forhånd tak.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

eirene

Benjamins'mor skriver:

Godaften piger.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man laver disse tæpper? Og andre ting man kan lave af den slags.

Billedet er lånt fra google. På forhånd tak.

Har du prøvet youtube? Der kan man se hvordan man laver rigtig mange ting. Det hedder patchwork tæpper, hvis du var i tvivl om det.

Anmeld

28. november 2011

Benjamins'mor

eirene skriver:

Har du prøvet youtube? Der kan man se hvordan man laver rigtig mange ting. Det hedder patchwork tæpper, hvis du var i tvivl om det.

Mange mange tak!

Det er det de hedder, super.

Anmeld

28. november 2011

VIPpigen

Yep... Patchwork... Lilje svømmer i legesager og tæpper lavet sådan, da både farmor og hendes nabo laver patchwork og går i syklub hver uge... De hygger sig vidst med det...

Anmeld

28. november 2011

Benjamins'mor

eirene skriver:

Jeg synes ikke jeg kan finde noget.

Anmeld

28. november 2011

Benjamins'mor

eirene skriver:

Anmeld

28. november 2011

eirene

Benjamins'mor skriver:

Det er primært på engelsk. Her er lige et link.

http://www.youtube.com/watch?v=JqCJW6ExICA

Anmeld

28. november 2011

trisse

Hej du vælger hvor store dine firkanter skal være f.eks. 10x10 cm så klipper du bare mega mange. Man kan jo så regne ud hvor mange, hvis tæppet skal måle 1 meter gange 1,5 så er det jo 150 firkanter.. Så syr du dem sammen i rækker i forslællig rækkefølge. Og bagefter syr duså banerne sammen, bagpå kan du sætte fleece. Det er super pænt med sådan et tæppe.Kh kathrine

Anmeld

28. november 2011

vitapigen

http://www.youtube.com/watch?v=SV-K1_kOaUk&fea ture=related

Jeg har fundet en video på dette link som laver en pude i patchwork. Det er vel samme udgangspunkt som et tæppe

Jeg vil også helt vild gerne have sådan et tæppe, men jeg er desværre ikke så kreativ

Anmeld

29. november 2011

Benjamins'mor

vitapigen skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=SV-K1_kOaUk&fea ture=related

Jeg har fundet en video på dette link som laver en pude i patchwork. Det er vel samme udgangspunkt som et tæppe

Jeg vil også helt vild gerne have sådan et tæppe, men jeg er desværre ikke så kreativ

Mange tak, ja det vil jeg da tro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.