Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
http://ekstrabladet.dk/112/article1665601.ece
Håber straffen bliver meget lang, og meget hård...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
For pokker.. hvad tænker de på!!!! Stakkels knægt
OMFG!
Hvor findes der dog mange syge SYGE mennesker derude! Han skulle fandme selv have samme omgang, sådan en psykopat! Stakkels mor og stakkels forsvarsløse lille dreng
Mor til 2, snart 3 skriver: For pokker.. hvad tænker de på!!!! Stakkels knægt
Ja det er sgu et godt spørgsmål... Bliver så forarget hver eneste gang jeg hører om børnemishandling...
FrkT skriver: OMFG! Hvor findes der dog mange syge SYGE mennesker derude! Han skulle fandme selv have samme omgang, sådan en psykopat! Stakkels mor og stakkels forsvarsløse lille dreng
Helt enig!!! Men fanme sejt at datteren sladrede...
Hvorfor stakkels mor??
hun har jo ikke prøvet at stoppe ham de andre gange..
så synes bestemt hun er lige så skyldig....
puha, jeg får helt kuldegysning over hele kroppen! jeg forstår virkelig ikke at man kan gøre sådan ved sit eget barn! jeg kan slet ikke forstå det indeni hovedet at man kna gøre sådan noget!...
& ja han skal sku have en meget lang straf!!!!
wmillapigenw skriver: puha, jeg får helt kuldegysning over hele kroppen! jeg forstår virkelig ikke at man kan gøre sådan ved sit eget barn! jeg kan slet ikke forstå det indeni hovedet at man kna gøre sådan noget!... & ja han skal sku have en meget lang straf!!!!
Nej det er godt nok skræmmende at der findes så syge mennesker... Desværre sker det jo også i lille "trygge" DK...
betjenten skriver: Ja det er sgu et godt spørgsmål... Bliver så forarget hver eneste gang jeg hører om børnemishandling...
Ja.. og så sidder man og tænker på alle de mennesker der ikke kan få børn.. Og så findes sådan nogen som ikke kan behandle deres ordenligt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128