hvordan laver man ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Fru Hansen

Jeg ved ikke lige hvad det hedder så jeg vil prøve at beskrive det i stedet. 
På et lærred laver man noget med at klistre et foto på og så trækker fotoet af igen bagefter. Fotoet skulle efterlade et aftryk. Men hvordan gør man det lige??

Jeg ved ikke hvad det kaldes så jeg kan ikke google det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Fru Vinther

Jeg ved heller ikke hvad det hedder men jeg prøvede lige at google lærred og fotografi og vupti, landede jeg på denne blog:

http://tpoulsen.blogspot.com/2009/03/foto-til-lrred-trin-for-trin.html

Det må være dét du leder efter. 
Jeg har ikke selv prøvet det men "brugsforvirringen" på denne blog ser ud til at være ret nem at gå til.

God fornøjelse med det og husk nu, at vi gerne vil se billeder af det du får lavet 

Anmeld

28. november 2011

Fru Hansen

Jeg ved heller ikke hvad det hedder men jeg prøvede lige at google lærred og fotografi og vupti, landede jeg på denne blog:

http://tpoulsen.blogspot.com/2009/03/foto-til-lrred-trin-for-trin.html

Det må være dét du leder efter. 
Jeg har ikke selv prøvet det men "brugsforvirringen" på denne blog ser ud til at være ret nem at gå til.

God fornøjelse med det og husk nu, at vi gerne vil se billeder af det du får lavet 

Perfekt

Det var jo lige det jeg ledte efter. Oven i købet har du fundet en "skære-det-ud-i-pap" vejledning.
Jeg bukker og takker

Resultatet får du ikke lov at se da det er noget jeg vil forsøge med mine dagplejebørn og det skal ikke ligge på nettet og flyde

Anmeld

28. november 2011

Fenja09

Godt du fik et link - er du i tvivl om noget vil jeg gerne hjælpe, har lavet det mange gange

/Fenja

Anmeld

28. november 2011

AnneBJ

Istedet for det der "gel" der bruges i linket, kan du bruge ganske almindelig limlak fra panduro!

Det har ejg gjort på disse to:

Anmeld

28. november 2011

Fru Hansen

Fenja09 skriver:

Godt du fik et link - er du i tvivl om noget vil jeg gerne hjælpe, har lavet det mange gange

/Fenja

Tak for tilbuddet. Men der går nok noget tid før jeg kommer igang. Jeg må vente til mine fridage med at få indkøbt materialer. Jeg har først fri i midten af december. Men det er godt at vide at der er kloge og ikke mindst venlige hoveder herinde

Anmeld

28. november 2011

Fru Hansen

AnneBJ skriver:

Istedet for det der "gel" der bruges i linket, kan du bruge ganske almindelig limlak fra panduro!

Det har ejg gjort på disse to:

Tak for tippet.

Det er to fine billeder. Har du lavet mange?

Anmeld

28. november 2011

AnneBJ

Fru Hansen skriver:

Tak for tippet.

Det er to fine billeder. Har du lavet mange?

Nej kun de to!

Anmeld

28. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Uh, det er så hyggeligt!

Nogen der ved om man bare kan lave det på almindelig lærreder som man fx. kan købe i bilka og sådan?

Anmeld

28. november 2011

AnneBJ

rikkeregnbue skriver:

Uh, det er så hyggeligt!

Nogen der ved om man bare kan lave det på almindelig lærreder som man fx. kan købe i bilka og sådan?

Det har jeg i hvert fald gjort! De er lige malet med en gang hvid maling (den billigste akrylmaling fra søstrene grene!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.