Isabella har fået tænder men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Maja_4000

isabellamor skriver:

velbekomme.. 

jeg vil hest anbefale at du bruger den tandpasta, fordi der er for meget flour i voksentandpasta, og det kan godt skade mælketænderne.. og så en blød tandbørste, evt denne. 

den er nemlig lettest for barnet at holde og leg4e med den så hun far et godt forhold til tandbørsten så det bliver en leg at børse tænder, og så er den der bidedel perfekt til ømme gummer, den er hvertfald et hit herhjemme,

Den brugte vi også i starten .. Caroline elsker stadig at få børstet tænder (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

tenna1990

jeg vil lige give dig et godt råd  

når du pusler din datter eller har hende på puslebordet så lad hende ligge med tandbørsten så hun kan vende sig til den . 

Anmeld

28. november 2011

Mother-love

isabellamor skriver:

velbekomme.. 

jeg vil hest anbefale at du bruger den tandpasta, fordi der er for meget flour i voksentandpasta, og det kan godt skade mælketænderne.. og så en blød tandbørste, evt denne. 

den er nemlig lettest for barnet at holde og leg4e med den så hun far et godt forhold til tandbørsten så det bliver en leg at børse tænder, og så er den der bidedel perfekt til ømme gummer, den er hvertfald et hit herhjemme,

Super tak fir tippet

Anmeld

28. november 2011

Mother-love

tenna1990 skriver:

jeg vil lige give dig et godt råd  

når du pusler din datter eller har hende på puslebordet så lad hende ligge med tandbørsten så hun kan vende sig til den . 

Ok det må jeg da lige gøre. Tak for tippet

Anmeld

28. november 2011

JeNoVa

Jeg har læst, at man ikke skal bruge tandpasta på tandbørsten før kindtænderne bryder frem.

Anmeld

28. november 2011

Isabella_mor

JeNoVa skriver:

Jeg har læst, at man ikke skal bruge tandpasta på tandbørsten før kindtænderne bryder frem.

det passer ikke... 

Anmeld

28. november 2011

Isabella_mor

28. november 2011

JeNoVa

isabellamor skriver:

det passer ikke... 

Ok, på det link du indsatte, står der:

Tandpasta er ikke nødvendig til god tandbørstning. Drop pastaen helt ved småbørn. De synker den, og den gør ikke gavn.

Anmeld

28. november 2011

Isabella_mor

JeNoVa skriver:

Ok, på det link du indsatte, står der:

Tandpasta er ikke nødvendig til god tandbørstning. Drop pastaen helt ved småbørn. De synker den, og den gør ikke gavn.

havde jeg overset...! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.