Gylper sindsygt af Grøn allomin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.010 visninger
10 svar
2 synes godt om
21. februar 2009

malou

Ja så er jeg her igen ang. grøn allomin. Det virker jo fantastisk... ingen hård mave mere og afføring hver dag... men ak, han gylper helt sindsygt af det! Det gør han altså sjældent når han får alm.nan. Jeg giver ham skiftevis en flaske af hver og holder bøvsepauser undervejs selvom han prostetere højlydt

Har nogle haft de samme problemmer?

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2009

Plysbjørnen

Har en mistanke om at min søn gør det samme, er så småt ved at skifte over til Nan 2 nu... Men han er jo også 4 mdr...

Han gylper nemlig også som en sindsyg, bruger ca 3 stofbleer om dagen... Og han får også grøn Allomin...

Anmeld

27. februar 2009

malou

Trold skriver:

Har en mistanke om at min søn gør det samme, er så småt ved at skifte over til Nan 2 nu... Men han er jo også 4 mdr...

Han gylper nemlig også som en sindsyg, bruger ca 3 stofbleer om dagen... Og han får også grøn Allomin...

Jeg er begyndt at kun give ham 150 ml af grøn allomin så bliver det lidt lettere dernede i maven. Når han så får alm. nan så får han de 220 ml som han i velbehag guffer i sig!!. Jeg synes heller ikke det virker som om han bliver ordentlig mæt af den g. allomin så hans morgen og aften flaske er altid nan for at give bedre mætning!!

Har ikke lige læst ang. nan 2 hvad er det med den? Skal jo også skifte til den snart... og hvornår begynder du med grød smags prøver?
Tusinde spørgsmål... hihi smiler

knus fra Malou

Anmeld

27. februar 2009

Plysbjørnen

malou skriver:

Jeg er begyndt at kun give ham 150 ml af grøn allomin så bliver det lidt lettere dernede i maven. Når han så får alm. nan så får han de 220 ml som han i velbehag guffer i sig!!. Jeg synes heller ikke det virker som om han bliver ordentlig mæt af den g. allomin så hans morgen og aften flaske er altid nan for at give bedre mætning!!

Har ikke lige læst ang. nan 2 hvad er det med den? Skal jo også skifte til den snart... og hvornår begynder du med grød smags prøver?
Tusinde spørgsmål... hihi smiler

knus fra Malou

det eneste der er med nan 2 er at den er mere mættende end nan 1. den må du skifte til når han bliver 4 måneder...

Med hensyn til grød det venter jeg lidt med, for min sundhedsplejeske siger at det er bedst at starte med kartoffelmosen da børn godt kan finde på at nægte at spise mos når de har fået forkærlighed for grød... Men en lille månedstid endnu, så tror jeg den er hjemme... Er nemlig lige startet på mos i denne uge...

Med hensyn til grøn allomin så det eneste jeg har bidt mærke i er at han skælder ud når han har spist... Ikke græde, men beklage sig som om han har ondt... mens han vrider hele kroppen...

Spørg endelig løs hvis der er noget jeg kan hjælpe med...

Anmeld

27. februar 2009

malou

Trold skriver:

det eneste der er med nan 2 er at den er mere mættende end nan 1. den må du skifte til når han bliver 4 måneder...

Med hensyn til grød det venter jeg lidt med, for min sundhedsplejeske siger at det er bedst at starte med kartoffelmosen da børn godt kan finde på at nægte at spise mos når de har fået forkærlighed for grød... Men en lille månedstid endnu, så tror jeg den er hjemme... Er nemlig lige startet på mos i denne uge...

Med hensyn til grøn allomin så det eneste jeg har bidt mærke i er at han skælder ud når han har spist... Ikke græde, men beklage sig som om han har ondt... mens han vrider hele kroppen...

Spørg endelig løs hvis der er noget jeg kan hjælpe med...

Tak jeg skal nok spørge meget meget mere... smiler... vi er jo også i samme gruppe

knus malou

Anmeld

27. februar 2009

Plysbjørnen

det er jo det... så skriv endelig løs...

Anmeld

27. februar 2009

A.

hej piger hvis de gylper meget så vil jeg anbefale johannesbrødsmel

Anmeld

27. februar 2009

malou

agnieszka skriver:

hej piger hvis de gylper meget så vil jeg anbefale johannesbrødsmel

Hej søde...

?? det forstår jeg ikke.. har jeg aldrig hørt om før... han får jo kun mme

knus malou

Anmeld

27. februar 2009

A.

malou skriver:

Hej søde...

?? det forstår jeg ikke.. har jeg aldrig hørt om før... han får jo kun mme

knus malou

hej igen ..man køber det på apoteket og putter i mme det gør at de kan ikke gylpe mælken op igen..og det hjælper rigtigt meget..

Anmeld

27. februar 2009

malou

agnieszka skriver:

hej igen ..man køber det på apoteket og putter i mme det gør at de kan ikke gylpe mælken op igen..og det hjælper rigtigt meget..

aha.... hvor smart. Man bliver sgu så klog herinde... smiler Knus og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.