malou skriver:
Jeg er begyndt at kun give ham 150 ml af grøn allomin så bliver det lidt lettere dernede i maven. Når han så får alm. nan så får han de 220 ml som han i velbehag guffer i sig!!. Jeg synes heller ikke det virker som om han bliver ordentlig mæt af den g. allomin så hans morgen og aften flaske er altid nan for at give bedre mætning!!
Har ikke lige læst ang. nan 2 hvad er det med den? Skal jo også skifte til den snart... og hvornår begynder du med grød smags prøver?
Tusinde spørgsmål... hihi smiler
knus fra Malou
det eneste der er med nan 2 er at den er mere mættende end nan 1. den må du skifte til når han bliver 4 måneder...
Med hensyn til grød det venter jeg lidt med, for min sundhedsplejeske siger at det er bedst at starte med kartoffelmosen da børn godt kan finde på at nægte at spise mos når de har fået forkærlighed for grød... Men en lille månedstid endnu, så tror jeg den er hjemme... Er nemlig lige startet på mos i denne uge...
Med hensyn til grøn allomin så det eneste jeg har bidt mærke i er at han skælder ud når han har spist... Ikke græde, men beklage sig som om han har ondt... mens han vrider hele kroppen...
Spørg endelig løs hvis der er noget jeg kan hjælpe med...
Anmeld