Oki, det havde jeg så ik li tænkt på :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Dinsen

Hej piger.. 

- Har li haft en samtale med min læge fra epilepsi afdelingen i Århus... Vi skulle som sådan bare li snakke om hvordan det gik med epilepsien og kontrol af medicin og sådan... 

Da vi var ved at være færdige med at snakke siger hun.. Har du og din JM snakket om kejsersnit???  Øhh Nej hvorfor tænkte jeg...  Lægen giver mig hurtig svaret... Du kan jo ik holde til at have veer i X antal mange timer... 

Hmm nå nej, det er self. rigtig, men det havde jeg bare slet ikke tænkt over... For hvor ville det være forfærtelig at få et anfald midt i det hele, for det vil skade barnet... 

Jeg ved godt der intet galt er i at få kejsersnit, men havde sådan glædet mig til at skulle føde, denne tid man får sammen med sin kæreste må være fantastisk... - giver det nogen som helst mening?? Ved godt at "resultatet" bliver li så fantastisk om det er kejsersnit eller alm. fødsels.. 

Men ja, ka i følge mig???  

Kan også være det bare er mig der tænker total underligt.. 

Underlig indlæg her fra... Beklager!

Kh Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

quindelist

Dinsen skriver:

Hej piger.. 

- Har li haft en samtale med min læge fra epilepsi afdelingen i Århus... Vi skulle som sådan bare li snakke om hvordan det gik med epilepsien og kontrol af medicin og sådan... 

Da vi var ved at være færdige med at snakke siger hun.. Har du og din JM snakket om kejsersnit???  Øhh Nej hvorfor tænkte jeg...  Lægen giver mig hurtig svaret... Du kan jo ik holde til at have veer i X antal mange timer... 

Hmm nå nej, det er self. rigtig, men det havde jeg bare slet ikke tænkt over... For hvor ville det være forfærtelig at få et anfald midt i det hele, for det vil skade barnet... 

Jeg ved godt der intet galt er i at få kejsersnit, men havde sådan glædet mig til at skulle føde, denne tid man får sammen med sin kæreste må være fantastisk... - giver det nogen som helst mening?? Ved godt at "resultatet" bliver li så fantastisk om det er kejsersnit eller alm. fødsels.. 

Kh Dinsen

Hvis din epilepsi iøvrigt er velbevandret kan du sagtens føde selv -og også holde til veer i mange timer.
De holder bare ekstra godt øje med dig.

Anmeld

28. november 2011

Janni.

Forstår udmærket din tankegang. Jeg fødte normalt, og havde de samme tanker med kejsersnit som dig. 

Dog var det aldrig på tale, men jeg tænkte da på det engang imellem når jeg sådan så tråde her inde. 

Anmeld

28. november 2011

quindelist

quindelist skriver:

Hvis din epilepsi iøvrigt er velbevandret kan du sagtens føde selv -og også holde til veer i mange timer.

Velbevandret= velbehandlet (iPhone ordbog)

Anmeld

28. november 2011

Dinsen

quindelist skriver:

Døjer dsv. med anfald lige PT og det kommer især med manglende søvn, stress og sådan... men ska til JM her den 6, og så må vi se... 

Anmeld

28. november 2011

Dinsen

Janni. skriver:

Forstår udmærket din tankegang. Jeg fødte normalt, og havde de samme tanker med kejsersnit som dig. 

Dog var det aldrig på tale, men jeg tænkte da på det engang imellem når jeg sådan så tråde her inde. 

Dejligt at vide jeg ik er ene om at ha haft de tanker 

Anmeld

28. november 2011

Witt

Ked af at høre ven ! kan sagtens følge din tankegang ..
Ville ikke gå uden at give en

Anmeld

28. november 2011

SukkerDronning

Tror der er MEGET normalt at man gerne vil føde selv, jeg kan sagtens forstå dig. Krydser fingre for at du får lov at føde selv og hvis ikke så at du kan se tilbage på kejsersnittet og føle at du ikke mangler noget

Anmeld

28. november 2011

Isabella_mor

Dinsen skriver:

Hej piger.. 

Kh Dinsen

underligt, min søster fødte naturligt og hun har også epilepsi og hendes er rigtig slemt.. og der var der ikke snak om at hun skulle ha kejsersnit eller noget..

det er så også 5 år siden, men stadig..

Anmeld

28. november 2011

Dinsen

Ja det virker altså underligt... Måske jeg li sku have en snak med en anden læge... 

Dejligt med jeres svar :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.