Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skulle så lige have et glas vand, og det så således ud da det kom ned i glasset.
Gør jeres også det? Jer der bor i København.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LunaLykke skriver: Jeg skulle så lige have et glas vand, og det så således ud da det kom ned i glasset. Gør jeres også det? Jer der bor i København.
fy da føj... sådan ser mit ikke ud i Jylland
Nej, men det kan være der har været lukket for jeres vand eller ved vandværket - så prøv at lade vandet løbe lidt så det kan få lov til at løbe igennem....
ChristinaS skriver: Nej, men det kan være der har været lukket for jeres vand eller ved vandværket - så prøv at lade vandet løbe lidt så det kan få lov til at løbe igennem....
Ahh okay, det må jeg lige prøve
Ligner det er okker ( rust) hvis vandet har stået stille/ været lukket. Det plejer at forsvinde ved at lade hanen løbe i et stykke tid.
Det ved jeg ikke for her hjemme er der lukket for vandet alle dage mellem 7 og 16
Men føj hvor ser det ulækkert ud
LunaLykke skriver: Ahh okay, det må jeg lige prøve
Håber det virker, ellers kan det være den skal afkalkes... nu er jeg ikke sagkyndig men har lige prøvet det samme sidst uge, fordi de lukkede for vandet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128