Holbæk kommune

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. november 2011

M&N

Hej alle derude..

Min forlovede og jeg har fundet disse fede lejligheder i Holbæk som er blevet ledige fra september 2011.. 

Vi har ikke kunne finde nogen steder hvor vi måtte have vores elskede 2 hunde med, men det har vi fået lov til her..

Problemet er bare at fra 2012 marts, skal jeg søge kontanthjælp ca. 10.000 før skat og  når jeg føder til juni skal jeg have 13.000 før skat. .. Af kommunen. Og vi skal nok også søge boligsikring på nuværende tidspunkt hvis vi beslutter os for lejligheden

ville så hører jer skønne damer / de ungre mødre herinde,

om de kender til Holbæk kommune og hvor slemme de kan være mht. til dette ?

Har nemlig hørt dårlige historier...  Så håber der er nogle som kan komme med nogle gode historier...

Taaak !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

M&N

CelineAlexia skriver:

Hej alle derude..

Min forlovede og jeg har fundet disse fede lejligheder i Holbæk som er blevet ledige fra september 2011.. 

Vi har ikke kunne finde nogen steder hvor vi måtte have vores elskede 2 hunde med, men det har vi fået lov til her..

Problemet er bare at fra 2012 marts, skal jeg søge kontanthjælp ca. 10.000 før skat og  når jeg føder til juni skal jeg have 13.000 før skat. .. Af kommunen. Og vi skal nok også søge boligsikring på nuværende tidspunkt hvis vi beslutter os for lejligheden

Har nemlig hørt dårlige historier...  Så håber der er nogle som kan komme med nogle gode historier...

Taaak !

Virkelig ingen der kan hjælpe??? 

Anmeld

28. november 2011

Rockertand

CelineAlexia skriver:

Virkelig ingen der kan hjælpe??? 

Nu kender jeg ikke noget til Holbæk - men hvad er spørgsmålet?

Anmeld

28. november 2011

M&N

Rockertand skriver:

Nu kender jeg ikke noget til Holbæk - men hvad er spørgsmålet?

Hvor slemme kommunen evt. kan være med unge mødre og kontanthjælp eller bare generelt kontanthjælp og boligsikring?

Anmeld

28. november 2011

Rockertand

CelineAlexia skriver:

Hvor slemme kommunen evt. kan være med unge mødre og kontanthjælp eller bare generelt kontanthjælp og boligsikring?

Hvis du er berettiget til kontanthjælp og boligsikring, så får du ydelserne som alle andre?? Hvorfor skulle du ikke kunne få i henhold til lovgivningen?

Anmeld

28. november 2011

Holbæktrunten

CelineAlexia skriver:

Hej alle derude..

Taaak !

Har boet en del år i Holbæk - de følger selvfølgelig lovgivningen...

Anmeld

28. november 2011

pvejsen

ZSatserne for kontanthjælp følger samme skema i hele landet - og det samme gælder boligsikring

Anmeld

28. november 2011

SukkerDronning

Jeg bor i holbæk kommune og får boligsikring og min barsel var på kontanthjælp, men jeg kan ikke rigtig forstå dit spørgsmål? Hvis du er beretiget til at få henholdsvis kontanhjælp og boligsikring så får du det. Er det i forhold til aktivering eller?

Anmeld

28. november 2011

M&N

Sirup skriver:

Jeg bor i holbæk kommune og får boligsikring og min barsel var på kontanthjælp, men jeg kan ikke rigtig forstå dit spørgsmål? Hvis du er beretiget til at få henholdsvis kontanhjælp og boligsikring så får du det. Er det i forhold til aktivering eller?

Jeg har bare hørt nogle historier fra veninder og bekendte i kommunen hvor de har haft en del problemer med enten at få udbetalt halvdelen af deres kontanthjælp selvom kommunen har lovet dem det flere gange.

Og jeg er ung mor, og derfor kan jeg først få det fra marts, og har hørt at de ikke er glade for unge mødre.. 

Jeg vil jo bare have normal kontanthjælp indtil termin, det er ca. 3 måneder og så vil jeg jo gerne på barsel.. Hvad kommunen mht til dette?

Anmeld

28. november 2011

SukkerDronning

CelineAlexia skriver:

Jeg har bare hørt nogle historier fra veninder og bekendte i kommunen hvor de har haft en del problemer med enten at få udbetalt halvdelen af deres kontanthjælp selvom kommunen har lovet dem det flere gange.

Og jeg er ung mor, og derfor kan jeg først få det fra marts, og har hørt at de ikke er glade for unge mødre.. 

Jeg vil jo bare have normal kontanthjælp indtil termin, det er ca. 3 måneder og så vil jeg jo gerne på barsel.. Hvad kommunen mht til dette?

Altså de er ret gode til at sende folk i aktivering.. Du vil nok komme på sådan et kursus hvor du skal søge job og finde ud af hvad du vil, det er så død sygt som noget kan være, hvis du spørger mig.. Altså jeg skulle søge job selvom at der var to mdr. til at jeg skulle føde og én måned til barsel og jeg godt vidste hvad jeg skulle efter endt barsel. De følger loven, meget firkantet. Men jeg har nu altid fået alle mine penge udbetalt til tiden. Det endte med at jeg var i aktivering et sted hvor jeg ikke skulle noget (sov på en sofa) jeg skulle bare møde op fra 8-15 hver dag og det var pga. at jeg havde mange plukveer ellers havde de sendt mig i alm. aktivering Jeg hadede at være på kh, men det er vel også meningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.