Det her er for sindsygt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.008 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. november 2011

tisa

Hej Piger.

Nu skal i bare høre en sindsyg men fantastisk historie

Vi har prøvet i 4 år og har været igennem hele møllen, har kun 1 IVF tilbage.

Jeg havde D. 28/10 positiv graviditetstest, da var jeg 3+5, og dette var sket naturligt. var til gynakolog den d 2/11, der scannede de, men kunne ingen ting se. HCG 532

D 9/11 scanning igen, de kunne stadigvæk intet se andet en en meget tyk slimhinde. Hcg 4700.. OBS ekstrauterin graviditet.

D14/11 scanning igen, der ses muligvis en lille gestuationssæk, men man mener det er væske. Hcg 13600

D 18/11 scanning igen, her ses en gestuationssæk, men den er tom. Er på daværende tidspunkt min 6+3 så var der også trukket et par dage fra. Hcg 21300, altså ikke steget som det skulle. Jeg får en tid d 22/11 her vil man scanne og bestemme om det skal være medicinsk abort eller kirugiskabort. Man er rimelig sikker på den er gået til grunde.

D22/11, scanning, gestuationssæk stadikvæk tom Hcg steget til 44000, jeg sendes derfor på hospitalet til en udskrabning, man tør ikke give medicinskabort pga så højt et hcg.

Jeg møder den 23/11 fastende på hospitalet, der er flere læger inde og scanne mig da jeg er meget svær at scanne pga et fibrom. nr 3 læge mener at kunne se en blommesæk i gestuationssækken. jeg bliver derfor taget op på konferance og man vudere at de vil vente endnu en uge. Man mener jeg måske kun er 5 uger henne i stedfor 7+3 trods positiv ægløsningstest og graviditedstest den 28/10.

D 24 /11 har jeg så en lille blødning, brunt udfløg. Tager til gynakologen d 25 om morgen, de kan jo se om blødningen kommer fra livmoderen. Jeg er heldig og de scannernig med det samme. Og nu sker det så.... Der lige midt i det hele ses både blommesæk og foster. Og for det ikke skal være løgn så var der også hjerteblink Fosteres størelse svare til at jeg er 6+5 i dag.

Er det ikke bare for vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

chael

Fantastisk dejlig læsning. Pøj pøj med graviditeten

*Camilla

Anmeld

28. november 2011

Frk-Lotusblomst

Nej nej nej hvor fantastisk..

Hold da op... Det var lige den slutning jeg drømte om da jeg oplevede min MA...

Stort tillykke.. og held og lykke..

Anmeld

28. november 2011

Sommersko

Hold da op, det var da noget af en tur at være igennem. Men dejligt det endte godt, og heldigt, den sidste læge mente han så noget, så de ikke havde lavet den udskrabning..

STORT tillykke med graviditeten, du går en fantastisk tid i møde

Anmeld

28. november 2011

Møn-Mor

Sikke dog en fantastisk fortælling - stort tillykke med det lille liv der vokser inde i dig!

/Winnie

Anmeld

28. november 2011

Moms

Puha - jeg synes, det var lige spændende nok.

Godt de gerne ville være HELT sikre.

for det videre forløb og stort tillykke.

Fandt de nogen årsag til blødningen?

Moms

Anmeld

28. november 2011

tisa

A.S. skriver:

Hold da op, det var da noget af en tur at være igennem. Men dejligt det endte godt, og heldigt, den sidste læge mente han så noget, så de ikke havde lavet den udskrabning..

STORT tillykke med graviditeten, du går en fantastisk tid i møde

Ja det er fantastiks... jeg er så taknemlig for at de ikke lavde den udskrabning, selv om jeg den dag var lidt irriteret. Chancen for at graviditeten var noget alligevel var jo næsten 0. Så jeg skal ind på onsdag med en stor æske chokolade til hende der trods alle ods besluttede at vente

Anmeld

28. november 2011

tisa

Moms skriver:

Puha - jeg synes, det var lige spændende nok.

Godt de gerne ville være HELT sikre.

for det videre forløb og stort tillykke.

Fandt de nogen årsag til blødningen?

Moms

de mener det er mine slimhinder i skeden der er generet af alt den berøring når de scanner. De er jo åbenbart sarte når man er gravid.

Anmeld

28. november 2011

Sommersko

tisa skriver:

Ja det er fantastiks... jeg er så taknemlig for at de ikke lavde den udskrabning, selv om jeg den dag var lidt irriteret. Chancen for at graviditeten var noget alligevel var jo næsten 0. Så jeg skal ind på onsdag med en stor æske chokolade til hende der trods alle ods besluttede at vente

Ja det kan jeg godt forstå. Det må være meant-to-be den lille spire har klaret oddsene og stadig er her  fantastisk

Ja en kæmpe æske chokolade

Anmeld

28. november 2011

Rødhætte

Hvor fantastisk!! Stort tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.