Jamie starter vuggestue. (+ et par billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. november 2011

MIWULA

Ja nu det blevet jamies tur til at skulle starte vuggestue her på torsdag Hvor tiden dog bare går hurtigt. Er godt nok spændt på hvordan det kommer til og gå jeg har heldigvis helt til den 16 januar til og køre ham ind i som jeg er MEGET glad for da der jo også kommer jul og nytår imellem. Puha det blir hårdt og skulle aflevere ham til fremmede mennesker især når jeg heller ikk har været god til det med familien. Heldigvis er han meget åben over for andre folk.

Nå men ville nu lige høre hva man skal huske og købe som skal med i vuggestuen?

Har selv arbejede i vuggestuer men altså jeg er bare blank lige nu. haha Hjælp piger.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Maja_4000

Er han allerede så stor ?!

Caroline startede den første .. Og det eneste vi har haft med er sutter , skiftetøj og sovetøj (hue , vanter og dragt) .. 

Jeg synes det var sindssygt hårdt at aflevere hende ! .. Og det er det stadig Nu har hun så ikke været der siden tirsdag , da hun er syg .. Men er sikker på at det bliver hårdt når hun skal derhen igen  

Men tror tit det er hårdest for mor - Heldigvis :b Hehe

Anmeld

28. november 2011

K&S

MIWULA skriver:

Ja nu det blevet jamies tur til at skulle starte vuggestue her på torsdag Hvor tiden dog bare går hurtigt. Er godt nok spændt på hvordan det kommer til og gå jeg har heldigvis helt til den 16 januar til og køre ham ind i som jeg er MEGET glad for da der jo også kommer jul og nytår imellem. Puha det blir hårdt og skulle aflevere ham til fremmede mennesker især når jeg heller ikk har været god til det med familien. Heldigvis er han meget åben over for andre folk.

Nå men ville nu lige høre hva man skal huske og købe som skal med i vuggestuen?

Har selv arbejede i vuggestuer men altså jeg er bare blank lige nu. haha Hjælp piger.

Ih, han bliver altså bare SÅ stor...!

Hmm, hvad skal man have med - skiftetøj, sut, sutsko, sovetøj + evt. sovebamse, flyverdragt til leg udenfor, bleer (hvis I selv skal have det med).

Ellers kan jeg ikke lige komme i tanke om noget

Anmeld

28. november 2011

MIWULA

Maja_4000 skriver:

Er han allerede så stor ?!

Caroline startede den første .. Og det eneste vi har haft med er sutter , skiftetøj og sovetøj (hue , vanter og dragt) .. 

Jeg synes det var sindssygt hårdt at aflevere hende ! .. Og det er det stadig Nu har hun så ikke været der siden tirsdag , da hun er syg .. Men er sikker på at det bliver hårdt når hun skal derhen igen  

Men tror tit det er hårdest for mor - Heldigvis :b Hehe

hehe ja det er han. Han er 8 måneder tiden går bare stærkt.

Okey. haha ja jeg tror oz helt sikker det er mig der har det værst end ham.

Anmeld

28. november 2011

MIWULA

K&S skriver:

Ih, han bliver altså bare SÅ stor...!

Hmm, hvad skal man have med - skiftetøj, sut, sutsko, sovetøj + evt. sovebamse, flyverdragt til leg udenfor, bleer (hvis I selv skal have det med).

Ellers kan jeg ikke lige komme i tanke om noget

Jaaa det er jo hel vildt kan slet ikk forstå det.  Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.