Kalender for år 2012 på lærred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Sasja77

Hej de damer,

Jeg tænkte at jeg ville dele min idé med Jer herinde, det kunne jo være at nogen synes at det er en god ting at have hængende samtidig er det jo et stykke væg dekoration

Jeg har lavet vores kalender for næste år på et kæmpe lærred for jeg hader at der ikke er plads til at skrive på små kalender som aldrig er til at finde når man lige står og skal tjekke om man er ledig eller optaget en bestemt dag....Så nu har jeg lavet en på lærred der er 100 x 140 cm som hænger i vores entre....

Hvad synes I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Sasja77

Sasja77 skriver:

Hej de damer,

Jeg tænkte at jeg ville dele min idé med Jer herinde, det kunne jo være at nogen synes at det er en god ting at have hængende samtidig er det jo et stykke væg dekoration

Jeg har lavet vores kalender for næste år på et kæmpe lærred for jeg hader at der ikke er plads til at skrive på små kalender som aldrig er til at finde når man lige står og skal tjekke om man er ledig eller optaget en bestemt dag....Så nu har jeg lavet en på lærred der er 100 x 140 cm som hænger i vores entre....

Hvad synes I?

Billederne er ikke de bedste pga lyset men tager lige nogen i eftermiddag så man kan se den lidt bedre...

Anmeld

28. november 2011

Susan1978

fantastisk ide.  

Anmeld

28. november 2011

Sasja77

Susan1978 skriver:

fantastisk ide.  

Tak

Anmeld

28. november 2011

malo

Super idé når man har pladsen til det

Anmeld

28. november 2011

marloutti

Årh, det er jo bare mega fedt!!!! Vi har desværre ikke så meget vægplads, men mindre kunne selvfølgeli også gøre det... Hmm, den idé napper jeg lige...

Anmeld

28. november 2011

Sasja77

marloutti skriver:

Årh, det er jo bare mega fedt!!!! Vi har desværre ikke så meget vægplads, men mindre kunne selvfølgeli også gøre det... Hmm, den idé napper jeg lige...

Tak!

Ja man kan sagtens lave den mindre og den er nem at lave!

Jeg har brugt forskellige typer bånd til at inddele månederne med -silkebånd, velour, gavebånd osv. og så har jeg streget dagene med farveblyant og skrevet dato med sølvtusch. Det er ret hyggeligt at lave

Anmeld

29. november 2011

marloutti

Sasja77 skriver:

Tak!

Ja man kan sagtens lave den mindre og den er nem at lave!

Jeg har brugt forskellige typer bånd til at inddele månederne med -silkebånd, velour, gavebånd osv. og så har jeg streget dagene med farveblyant og skrevet dato med sølvtusch. Det er ret hyggeligt at lave

Tak, for alle tipsene og tricksene

Anmeld

29. november 2011

mulle7430

super ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.