Sygeplejersker - hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.160 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Livas mor

Kære sygeplejersker

Jeg er færdiguddannet pr. 16. januar som sygeplejerske og har sendt et hav af ansøgninger ud, dog flest til psykiatrien, da jeg foretrækker at arbejde her. Nu er sagen den at jeg søreme er så heldig at være blevet kaldt til jobsamtale (dog skal jeg konkurrere med 5 andre kandidater) i morgen.. Men hvodan forebereder man sig til sådan en? Hvad kan de finde på at spørge om?

Knus Rikke (der er lettere nervøs ved tanken)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

--BabyMus--

Ved desværre ingenting om dette job, vil bare lige oppe den for dig. Og ønske dig mange gange held og lykke med samtalen

Anmeld

28. november 2011

Livas mor

--BabyMus-- skriver:

Ved desværre ingenting om dette job, vil bare lige oppe den for dig. Og ønske dig mange gange held og lykke med samtalen

Hvor var det dog betænksomt for dig, mange tak Send endelig en masse held og lykke støv i min retning i morgen ved en 15-tiden

Anmeld

28. november 2011

Angelica

Held og lykke med samtalerne

Jeg har selv været indlagt, og en sød 'ny' sygeplejerske kan altså gøre en verden til forskel, når man ligger og har brækket hovedet  

Anmeld

28. november 2011

Moar2012

Livas mor skriver:

Kære sygeplejersker

Jeg er færdiguddannet pr. 16. januar som sygeplejerske og har sendt et hav af ansøgninger ud, dog flest til psykiatrien, da jeg foretrækker at arbejde her. Nu er sagen den at jeg søreme er så heldig at være blevet kaldt til jobsamtale (dog skal jeg konkurrere med 5 andre kandidater) i morgen.. Men hvodan forebereder man sig til sådan en? Hvad kan de finde på at spørge om?