susanne arffmann

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.875 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Nanastep

Er der nogen herinde der har fået lavet
BFO hos hende ?

Hvis ja så så fortæl gerne om dit forløb osv :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Nanastep

Nanastep skriver:

Er der nogen herinde der har fået lavet
BFO hos hende ?

Hvis ja så så fortæl gerne om dit forløb osv :-)

Op

Anmeld

28. november 2011

britt

hej.

Ja jeg har fået lavet en i maj måned hos hende. hvad vil du gerne vide??

Anmeld

28. november 2011

Nanastep

britt skriver:

hej.

Ja jeg har fået lavet en i maj måned hos hende. hvad vil du gerne vide??

Uha tillykke :-)
jamen ville bare høre om dit forløb derinde da du ankom dertil , smerter osv :-)?

Anmeld

29. november 2011

britt

takker er også super glade for dem.

Jammen ankom på hendes privat klinik i vejle, fik beroligende piller kom i andet tøj, kom ind på operationsstuen, og lagt i narkose. vågnede op på en stue, hvor jeg ingen smerter havde. så resultatet, og en snak med susanne omkring smertestillenede jeg skulle have med hjem til de næste dage. lå 2 timer og så kørte vi hjem. ingen smerter bare lidt øm.

De næste par morgener kunne jeg ikke selv komme ud af sengen, men fik smertestillende piller og kunne så selv komme ud af sengen efter en halv time. Passede mit smertestillende og ingen tunge løft de næste par dage, så havde ingen voldsomme smerter. Efter en uge var jeg på toppen igen. Så alt er gået super godt for mig, og susanne er bare så dygtig lyttende og sød, så jo vil klart anbefale hende. pris 26.000 kr og alle pengene værd.

Anmeld

29. november 2011

Nanastep

britt skriver:

takker er også super glade for dem.

Jammen ankom på hendes privat klinik i vejle, fik beroligende piller kom i andet tøj, kom ind på operationsstuen, og lagt i narkose. vågnede op på en stue, hvor jeg ingen smerter havde. så resultatet, og en snak med susanne omkring smertestillenede jeg skulle have med hjem til de næste dage. lå 2 timer og så kørte vi hjem. ingen smerter bare lidt øm.

De næste par morgener kunne jeg ikke selv komme ud af sengen, men fik smertestillende piller og kunne så selv komme ud af sengen efter en halv time. Passede mit smertestillende og ingen tunge løft de næste par dage, så havde ingen voldsomme smerter. Efter en uge var jeg på toppen igen. Så alt er gået super godt for mig, og susanne er bare så dygtig lyttende og sød, så jo vil klart anbefale hende. pris 26.000 kr og alle pengene værd.

Lyder sku nemt ;-).
Hvordan virkede de beroligende piller og hvor Hurtigt??
Jeg skal have lavet dem her i december månede og jeg glæder mig men er alligevel en smule nervøs.
Narkose siger du? Mener hun bruger lokalbedøvelse også bare noget sove medicin ?:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.