kryds fingre for mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. november 2011

An&Jo

Jeg skal ringe på en lejlighed idag, for at høre om de vil holde den tilbage for mig i 2 mdr, og vil de det så skal jeg ud og kigge..

Jeg håber, håber, håber at de vil, for jeg vil bare gerne have noget større at bo i nu..
Det er et to etagers rækkehus, med 3 soveværelser og dejlig stor stue og køkken..
Meeen, det kommer jo an på om boligforeningen vil holde den tilbage, for vil de det, så siger jeg min op med det samme, og så er det kun 1 måned jeg skal køre dobbelt husleje, plus det giver mig en måned til at flytte i, og få malet den gamle lejlighed, det er jo ren luksus.. Så kan det lade sig gøre, så overlever jeg nok en stram februar måned.. den er jo heller ikke så lang den måned.. ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

K&S

An&Jo skriver:

Jeg skal ringe på en lejlighed idag, for at høre om de vil holde den tilbage for mig i 2 mdr, og vil de det så skal jeg ud og kigge..

Jeg håber, håber, håber at de vil, for jeg vil bare gerne have noget større at bo i nu..
Det er et to etagers rækkehus, med 3 soveværelser og dejlig stor stue og køkken..
Meeen, det kommer jo an på om boligforeningen vil holde den tilbage, for vil de det, så siger jeg min op med det samme, og så er det kun 1 måned jeg skal køre dobbelt husleje, plus det giver mig en måned til at flytte i, og få malet den gamle lejlighed, det er jo ren luksus.. Så kan det lade sig gøre, så overlever jeg nok en stram februar måned.. den er jo heller ikke så lang den måned.. ;D

Jeg  for dig...!

Anmeld

28. november 2011

wamse

28. november 2011

An&Jo

K&S skriver:

Jeg  for dig...!

takker..

Jeg håber så meget at jeg er den eneste interesserede..

Anmeld

28. november 2011

An&Jo

wamse skriver:

takker..

Anmeld

28. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

28. november 2011

K&S

An&Jo skriver:

takker..

Jeg håber så meget at jeg er den eneste interesserede..

Hvornår kan du ringe?

Anmeld

28. november 2011

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

takker..

Anmeld

28. november 2011

An&Jo

K&S skriver:

Hvornår kan du ringe?

så snart jeg får pause, hvis jeg da kan komme igennem til dem..

Og underviseren bestemmer hvornår vi har pause, og hvor lang tid vi har pause.. vores lektioner er nemlig 3 timer i streg, og så bestemmer underviseren suverænt om vi overhovedet skal have pause..

Men kommer jeg ikke igennem over telefonen går jeg ned på deres kontor efter skole..

Anmeld

28. november 2011

K&S

An&Jo skriver:

så snart jeg får pause, hvis jeg da kan komme igennem til dem..

Og underviseren bestemmer hvornår vi har pause, og hvor lang tid vi har pause.. vores lektioner er nemlig 3 timer i streg, og så bestemmer underviseren suverænt om vi overhovedet skal have pause..

Men kommer jeg ikke igennem over telefonen går jeg ned på deres kontor efter skole..

Spændende, spændende...! Du må endelig lige give en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.