Privat engelsk undervisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Aqnete

Godaften derude

Jeg vil hører om der er nogle af jer som kender en eller om i selv underviser i engelsk ?

Til sommer afslutter jeg engelsk på B niveau . Men sagen er den at jeg er rigtig rigtig dårlig til sprog . Og tvivler på om jeg overhovedet kan bestå det fag !

derfor søger jeg en som kan hjælpe mig 1-2 gange ugentlig med engelsk undervisning ?

Håber på lidt hjælp derude .

God søndag aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Dinna88

Kunne du ikke have boet i Jylland, så ville jeg meget gerne have hjulpet dig

Hvad er dine største problemer? 

Anmeld

27. november 2011

Aqnete

Dinna88 skriver:

Kunne du ikke have boet i Jylland, så ville jeg meget gerne have hjulpet dig

Hvad er dine største problemer? 

tak for dit svar Ja der er lidt langt mellem os, for et par timers undervisning . Hehe

Jamen jeg skal næsten slå alle ord op i tekster og alt grammatik er bare svært :/

Jeg har virkelig et dårligt sprog ører

Anmeld

27. november 2011

Dinna88

Aqnete skriver:

tak for dit svar Ja der er lidt langt mellem os, for et par timers undervisning . Hehe

Jamen jeg skal næsten slå alle ord op i tekster og alt grammatik er bare svært :/

Jeg har virkelig et dårligt sprog ører

Ja, det må du nok sige

Mht. til at du skal slå ord op, så kan ingen lære dig det. Det handler om at terpe. Du skal memorere. Jeg havde allerede i folkeskolen et godt ordforråd fordi jeg så mange film osv. Min kærestes ordforråd og hans evne til at bruge forskellige accenter skyldes at han ser meget fodbold med britiske kommentatorere samt han spiller FIFA og sådan. Så du må terpe. Du kan evt. begynde at læse nemme tekster (C niveau) og så slå ordene op - så får du et basis grundlag.

Mht. grammatikken, så er det igen bare at terpe! Har du en grammatikbog? Da jeg gik i gym fik vi ofte grammatik for. Når jeg så sad med det derhjemme og skulle lave dem, brugte jeg google, hvis der var noget jeg ikke forstod.

Tag f.eks. problematikken med who vs. whom: der kunne jeg bruge dette link  http://www.grammarbook.com/grammar/whoVwhom.asp - det hjælper ofte at få det læst med andre ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.