Udklædning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. november 2011

SS82

Skal bruge lidt hjælp fra alle jer kreative piger. På lørdag skal kæresten og jeg til julefrokost med mit arbejde og igen i år skal vi være klædt ud. Og temaet er jul. Sidste år var jeg nissepige men har i forslag til hvad det kunne være i år. Har tænkt på engel men det er der også andre der vil. Synes det er et svært tema.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Tullemor

et juletræ - en grøn kjole og så lidt småpynt på og en stjerne i håret

Anmeld

27. november 2011

Sildefisk

Tullemor skriver:

et juletræ - en grøn kjole og så lidt småpynt på og en stjerne i håret

Anmeld

27. november 2011

Maja88

ja eller en gave???

en stor rød sløjfe på

Anmeld

27. november 2011

.....

Slott skriver:

Skal bruge lidt hjælp fra alle jer kreative piger. På lørdag skal kæresten og jeg til julefrokost med mit arbejde og igen i år skal vi være klædt ud. Og temaet er jul. Sidste år var jeg nissepige men har i forslag til hvad det kunne være i år. Har tænkt på engel men det er der også andre der vil. Synes det er et svært tema.

Den første indskydelse var Jomfru Maria

En fjollet tanke jeg fik, var at man kunne være "sne" . Altså være klædt i hvidt fra top til tå, og med kunstigt sne (det der ligner kokos) i håret

Anmeld

27. november 2011

M (:

Hm, måske Jomfru Maria og Josef (evt. med gravid mave eller lille jesusbarn)? 

Anmeld

27. november 2011

SS82

Ej hvor er i gode det har jeg slet ikke tænkt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.