Jeg skal fra barsel om 6 uger.. har intet job, så skal tilbage til ansøgnings skriveri på kommunen (på kontanthjælp) hvis jeg ikke finder noget.. sidder så og er begyndt at kigge for at finde noget... Der er jo bare INTET
ej hvor er det bare deprimerende.. vi håbede jobmarkedet ville nå at vende inden min barsel sluttede.. men der er max 5 job jeg kan søge.. 
Årh det er frustrerende!!!! 
Ja ved ikke hvad jeg ville... bare ud med min frustration.. jeg SKAL bare have et job 
Op med humøret selvom det kan være lidt svært..
Jeg har stået i præcis samme situation som dig, jeg valgte at tage et grundforløb som gastronom med henblik på at blive smørrebrødsjomfru, men ingen praktik plads til mig
..
Jeg kom så på kh og skulle hver dag ud på lars tyndskids marker for at skrive en masse ansøgning til alle de job der var at vælge imellem (ironi kan være brugt)
.. MEN MEN MEN da jeg indså at der bare ikke var et job til mig begyndte jeg at tænke over hvad jeg ville med livet? Jeg fandt ud af at jeg faktisk havde den fantastiske mulighed at kunne afprøve de fag jeg evt kunne være interesseret i at arbejde med resten af livet..
Jeg sagde til ham der havde min sag at (det skal lige siges at jeg er forsørger og at de derfor ikke kan give mig et uddannelsespålæg) jeg gerne ville have en uddannelse og han fik jo julelys i øjnene
MEN jeg havde det krav at inden jeg startede på en uddannelse ville jeg afprøve faget så jeg kunne tage stilling til om det var noget for mig 
Jeg kom så i praktik på et ældrecenter med henblik på at tage uddannelsen og det er det bedste jeg har gjort
Nu er jeg lige blevet optaget til grundforløbet på sosu skolen og mit liv på kh er slut 
Jeg beklager mit lange indlæg, men prøver bare at fortælle dig at du skal udnytte dine muligheder og komme ud i praktikker istedet for at skrive ansøgninger dagen lang 
Anmeld