Kender i det- svigerfamilien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Anonym trådstarter

Grrrrrr, kender i det at i bare synes svigerfamilien er så ubetænksomme og trælse. Sådan synes jeg det er nogen gange og særligt lige i dag, hvor vi har været til familie tam tam.

Man når lige ind af døren og det første den ne siger er hje tykke, det kan jeg så lige til nød tåle, men s¨siger den svigerfar (endnu engang) ja, man skulle godt nog tro der er to derinde. Det er helt vildt det der 

Klasse kmmentat, som bare får os gravide til at klappe i vores små hænder af begejstring, for vi føler os jo så skide sexede i forvejen

I løbet af dagen er der flere episoder, hvor jeg bare tænker, lad mig dog komme væk herfra. Bl.a. alle de klassiske som kommer fra den gamle generation. f.eks. ja, jeg ved sørme heller ikke hvad vi skal give mit barnebarn i julegave, for hun har bare ALT. Det kan jeg godt sige dig det er helt vildt.

Gu´har hun da røv !!! Jeg har netop i morges konstateret at hun glæder sig til jul, så hun kan få nyt legetøj. Børn udvikler sig og har brug fopr nyt legetøj. Jeg ved godt vi ikke mangler noget, men at hun drukner i legetøj synes jeg er forkasteligt at sidde og sige til andre.

Nå, bare lig et surt opstød herfra.

Glædelig 1. søndag i advent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Grrrrrr, kender i det at i bare synes svigerfamilien er så ubetænksomme og trælse. Sådan synes jeg det er nogen gange og særligt lige i dag, hvor vi har været til familie tam tam.

Man når lige ind af døren og det første den ne siger er hje tykke, det kan jeg så lige til nød tåle, men s¨siger den svigerfar (endnu engang) ja, man skulle godt nog tro der er to derinde. Det er helt vildt det der 

Klasse kmmentat, som bare får os gravide til at klappe i vores små hænder af begejstring, for vi føler os jo så skide sexede i forvejen

I løbet af dagen er der flere episoder, hvor jeg bare tænker, lad mig dog komme væk herfra. Bl.a. alle de klassiske som kommer fra den gamle generation. f.eks. ja, jeg ved sørme heller ikke hvad vi skal give mit barnebarn i julegave, for hun har bare ALT. Det kan jeg godt sige dig det er helt vildt.

Gu´har hun da røv !!! Jeg har netop i morges konstateret at hun glæder sig til jul, så hun kan få nyt legetøj. Børn udvikler sig og har brug fopr nyt legetøj. Jeg ved godt vi ikke mangler noget, men at hun drukner i legetøj synes jeg er forkasteligt at sidde og sige til andre.

Nå, bare lig et surt opstød herfra.

Glædelig 1. søndag i advent

Uhhh altså, hvor jeg dog kender det alt for godt...

Min kære svigermor havde os den faste hva så tykke, Årh hvor jeg dig havde lyst til at bede hende holde sin kæft når hun kom med den finde melding. Men nej, her valgte jeg os bare at tænke, ja ja. 

Træls nok er hun nu begyndt når hun sidder med lillemanden og sige - Nårh er din mor ik god ved dig, ska farmor klask hende osv. Se her vælger jeg så os at overhøre hende har dog sagt til manden at det skal stoppe og det er da os stilnet lidt af heldigvis ! 

Men nej svigerfamilien er sq ik altid til at ha med at gøre.. Heh,
Men havde det ikke været for dem havde man ik sin vidunderlige mand jo

God jul 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.