Hvordan opbevarer i jeres barnevogn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Gry91

michelledam skriver:

Jeg bor på anden sal. Vi har kassen med op hver dag. Stellet står nede i opgangen. Og får vi klager en dag så kommer det herop også. Jeg vil ikke have at den skal stå i vores kælderrum da den vil komme til at lugte og sikkert også få fugt. Vi ser der ikke som et problem atvi skal have den med op hver gang. Det er bare noget vi skal. Og så er det også dejligt nu hvor Isabella er syg for så kommer hun i kassen så hun tror hun eri barnevognen. Hun kan nemlig ikke sove i hendes seng om dagen

Okay det er vel egentlig også bare et spørgsmål om tilvænning og at det bliver en vane  

Vi er bare nødt til at have det hele med op, da vi ingen opgang har kun udendørs trapper. 

Vores plan med kælderrummet var også kun på banen, fordi der er rigtig godt tørt og ingen fugt ellers ville jeg heller aldrig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Gry91

sne190810 skriver:

Jeg har den stående ude i vores gang.

Jeg bor i en 2v på 69 km2. Jeg bor på 5.sal meeeeeeeen vi har elevator  

Det kan godt nogle gange være lidt irriterende, men altså jeg overlever. Den skal jo ikke stå derude og blomstrer i flere årtier

Nej når man ved det kun er for en periode kan man godt leve med det :p

Øv altså, hvorfor er vi ikke så moderne at vi har elevator snyd!

Anmeld

27. november 2011

Gry91

Maja_4000 skriver:

https://www.baby.dk/debat/147590pi1/babyudstyr/hvordan-opbevarer-i-barnevognen-om-natten.aspx

Her kan du måske få nogle idéer

Vores står i opgangen , så er nok ikke til nogen hjælp

Tak læser den lige igennem..

Lige nu savner jeg også lidt at have en opgang! men det gode ved det er at nu slipper vi for opgangs støj det er skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.