Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
henh01 skriver: ÆV! Og krydser for at du er kasko forsikret
ÆV! Og krydser for at du er kasko forsikret
Nej desværre..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sommerbarn<3 skriver: Det er da ligemaget om det er en gammel bil, de skulle da hellere gøre det med en med kasko. Eller helst slet ikke gøre det. Hold kæft nogen idioter, de har har haft det sjovt hva... tsk...
Det er da ligemaget om det er en gammel bil, de skulle da hellere gøre det med en med kasko. Eller helst slet ikke gøre det. Hold kæft nogen idioter, de har har haft det sjovt hva... tsk...
Ja jeg er i chok.. hva sker der?!
LunaLykke skriver: Der er nok ikke så meget at gøre. Medmindre parkeringspladsen er overvåget?
Der er nok ikke så meget at gøre. Medmindre parkeringspladsen er overvåget?
det er den desværre ikke
Ikke første gang jeg har hørt det ske, den sidste tid Der er åbenbart gået sport i det...!?
Idioter! Stakkels lille dyt Knus!
Mirjam123 skriver: Ja jeg er i chok.. hva sker der?!
Kan jeg godt forstå, det er godt nok surt for dig
gammel bil eller ej, det der er bare IKKE i orden at folk smadre ens ting- og så med vilje. Ej hvor ville jeg være ked af at komme ned og se min bil være så ødelagt. Stort til dig.
mvh
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Julegaver
foto på lærred skriver: gammel bil eller ej, det der er bare IKKE i orden at folk smadre ens ting- og så med vilje. Ej hvor ville jeg være ked af at komme ned og se min bil være så ødelagt. Stort til dig. mvh Camilla www.foto-paa-laerred.dk Julegaver
Det er bare så træls jeg er i chok over nogen kan få sig til det
sommerbarn<3 skriver: Kan jeg godt forstå, det er godt nok surt for dig
Ja det er så træls.
Kender det alt for godt vi har en bil der er lidt over et år gammel og der er nogen der har lavet bule i vores nummerplade og en lille bule i vores bagdør begge gange har der ikke været nogen seddel det er noget svineri
Ej hvor surt.. Jeg var sgu også blevet tosset hvis det var mig.. Utroligt at nogle mennesker er så ligeglade med andres ejendele
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128