Føler mig virkelig som en dårlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Anonym trådstarter

Nu har jeg haft det så skidt hele dagen. så nu bliver jeg nød til at lufte det, med flere end min familie og kæreste..

SP hhar jo hele tiden sagt, gå aldrig fra din baby, når han ligger på sengen/sofaen mm.

Men han har aldrig rigtig rullet, men idag skulle jeg virkelig på toilettet, så jeg tænkte. Hvis jeg nu lagde ham helt ind, ville han ikke kunne rulle udover. Da der er er lidt over en meter til kanten .. Men i det jeg kommer ud på toilettet, hører jeg et brag og min lille manne-mus skrige   Mit væreste maridt

Han var trillet udover kanten, og ned på vores meget blæde gulvtæppe (Heldigvis) Jeg var/er dybt ulykkelig, for hvordan kunne jeg dog forlade min lille baby, når jeg havde hørt om de skræk historier før

Ringede selvfølgelig til lægevagten med det samme, hvor at hun sagde. At med de ting jeg fortalte lød det ikke som om at der var noget, Og at babyer kan tåle  mere end man skulle tro. Og at det var godt tæåået var der ..

Min lille mus har heldigvis været sig selv hele dagen, meget grinede , spiser med glæde osv.

puha føler mig som verdens dårligste mor. Og ved godt det var en kæmpe fejl, at lade ham ligge der alene. '

Men tak fordi i læste med, havde bare brug for at komme ud med det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Tona

Anonym skriver:

Nu har jeg haft det så skidt hele dagen. så nu bliver jeg nød til at lufte det, med flere end min familie og kæreste..

SP hhar jo hele tiden sagt, gå aldrig fra din baby, når han ligger på sengen/sofaen mm.

Men han har aldrig rigtig rullet, men idag skulle jeg virkelig på toilettet, så jeg tænkte. Hvis jeg nu lagde ham helt ind, ville han ikke kunne rulle udover. Da der er er lidt over en meter til kanten .. Men i det jeg kommer ud på toilettet, hører jeg et brag og min lille manne-mus skrige   Mit væreste maridt

Han var trillet udover kanten, og ned på vores meget blæde gulvtæppe (Heldigvis) Jeg var/er dybt ulykkelig, for hvordan kunne jeg dog forlade min lille baby, når jeg havde hørt om de skræk historier før

Ringede selvfølgelig til lægevagten med det samme, hvor at hun sagde. At med de ting jeg fortalte lød det ikke som om at der var noget, Og at babyer kan tåle  mere end man skulle tro. Og at det var godt tæåået var der ..

Min lille mus har heldigvis været sig selv hele dagen, meget grinede , spiser med glæde osv.

puha føler mig som verdens dårligste mor. Og ved godt det var en kæmpe fejl, at lade ham ligge der alene. '

Jeg har prøvet præsis det samme med Amanda engang...det er så frygteligt. Det værste er bumpet og skrig/gråd og så den frygtelige skyldfølelse.

Men sandheden er at man kan ikke være super mor altid. Man kan kun gøre sit bedste, men hvad man end gør så kommer børn ud for uheld af og til. Du er en super mor alligevel  

Anmeld

27. november 2011

Sildefisk

Kære du,

Ja det var nok ikke det smarteste, men jeg tror mange andre har gjort noget lignende igennem deres mor karriere. (Jeg har!)

Før eller siden begår vi alle fejl, det vigtige er så at tage det som en lærestreg, som du jo også gør!

Op med humøret igen, det søn har glemt det for længst og han bliver placeret på gulvet eller i skråstolen næste gang 

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Jeg har prøvet præsis det samme med Amanda engang...det er så frygteligt. Det værste er bumpet og skrig/gråd og så den frygtelige skyldfølelse.

Men sandheden er at man kan ikke være super mor altid. Man kan kun gøre sit bedste, men hvad man end gør så kommer børn ud for uheld af og til. Du er en super mor alligevel  

Taak.

Jamen de små glemmer det jo næsten med det samme. Men jeg kan bare ikke få det ud, at mit hovedet.

Plejer ALDRIG at ligge ham i sofaen, når jeg selv går. Han bliver altid lagt på hans aktivitetstæppe.

Ja de er jo helt utrøstelige  Åhh hvor det skar i mit hjerte ..

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

myr81 skriver:

Kære du,

Ja det var nok ikke det smarteste, men jeg tror mange andre har gjort noget lignende igennem deres mor karriere. (Jeg har!)

Før eller siden begår vi alle fejl, det vigtige er så at tage det som en lærestreg, som du jo også gør!

Op med humøret igen, det søn har glemt det for længst og han bliver placeret på gulvet eller i skråstolen næste gang 

Jeg har hørt om, rigtig mange der har lavet den fejl.
Jeg har bare selv sagt, at det ville jeg sldrig gøre(da man ved de pludselig triller)

Men jeg havde virkelig travlt med at kpmme på toilettet  Han bliver ellers altid lagt på hans læppe på gulvet, så jeg ved at han ikke kommer noget til skade.

Puha en skyldfølelse og grim smag i  munden ..

Det var en dårlig start på julen i år .. Men ja ligger ham aldrig alene der igen ..

Anmeld

27. november 2011

lycly

Puha, det er virkelig enhver mors værste mareridt. Men det sker også for mange, og som lægevagten sagde, babyer kan holde til mere end man lige tror. Men derfor er det jo aldrig sjovt at det sker. Men du er ikke en dårlig mor . Jeg lægger også altid min datter på sofaen, men er nu begyndt at skubbe sofabordet hen. Fordi hun så småt er ved at lære at trille

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Puha, det er virkelig enhver mors værste mareridt. Men det sker også for mange, og som lægevagten sagde, babyer kan holde til mere end man lige tror. Men derfor er det jo aldrig sjovt at det sker. Men du er ikke en dårlig mor . Jeg lægger også altid min datter på sofaen, men er nu begyndt at skubbe sofabordet hen. Fordi hun så småt er ved at lære at trille

Ved jo godt inderst inde, at jeg ikke er en dårlig mor.
Men det er bare en virkelig dum og rigtig trist fejl, at lave når man ved de pludselig triller.

Lægevagten sagde også, at grunden til han skreg så meget , var fordi choket var så stort. For det har nok ikke gjort så ondt, eftersom gulvtæppet var der ..

Anmeld

27. november 2011

SussieThyssen

Ak ja..man tror jo man er så klog som førstegangsmor, og vi skal jo alle lære det

Heldigvis er der sjældent så langt ned på gulvet, fra sengen, så de slår sig ikke så meget.
Men nu har du lært det..ligesom vi andre har måttet

Et trøstekram til mor

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. november 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det kan ske for selv den bedste

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ak ja..man tror jo man er så klog som førstegangsmor, og vi skal jo alle lære det

Heldigvis er der sjældent så langt ned på gulvet, fra sengen, så de slår sig ikke så meget.
Men nu har du lært det..ligesom vi andre har måttet

Et trøstekram til mor

Kærligst
Sussie

det var fra sofaen. der er ca. 50 cm så det var ikke galt. men jeg synes det er forfærdelig ..

Og tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.