Pc-hjælp............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. november 2011

wamse

min søn har opdateret en driver i min pc, jeg kunne åbenbart ikke leve uden den opdatering. Nu kan jeg ikke se mine billeder, kun nogle ikoner. Det er billederne når jeg går ind i mappen billeder på min pc. Han siger noget med at jeg skal åbne dem med et andet program...øhhh

Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Dinna88

Bummelum.

Prøv at højreklikke på billedet -> egenskaber -> åben med Så tror jeg du kan vælge et program som den kan læse. men det er bare et bud.

Anmeld

27. november 2011

SussieThyssen

wamse skriver:

min søn har opdateret en driver i min pc, jeg kunne åbenbart ikke leve uden den opdatering. Nu kan jeg ikke se mine billeder, kun nogle ikoner. Det er billederne når jeg går ind i mappen billeder på min pc. Han siger noget med at jeg skal åbne dem med et andet program...øhhh

Hjælp

Åben mappen: Billeder...så går du op under Visninger og vælg Store ikoner eller Billedserie.

Anmeld

27. november 2011

Dustmuz

Det lyder ikke ligefrem som en opdatering der er til windows..
Prøv og højre klik på billedet og se om du kan åbne det med programmet "windows media center" (windows 7) eller paint

hvis du ikke kan dette, bør du scanne din PC for malware (nok bedre kendt som Virus/spyware)

du kan bruge programmet Spybot som jeg vil anbefale til dette..
Det er et gratis program som er nem at anvende.

Det fåes på følgende link:

http://www.spybotupdates.com/files/spybotsd162.exe

Anmeld

27. november 2011

wamse

SussieThyssen skriver:

Åben mappen: Billeder...så går du op under Visninger og vælg Store ikoner eller Billedserie.

kan ikke vælge billedserie, og ved alt andet kommer der bare ikoner frem, altså ikke et lille billede, så jeg kan se hvad der er i mapperne, kun ens ikoner 

Anmeld

27. november 2011

wamse

Dustmuz skriver:

Det lyder ikke ligefrem som en opdatering der er til windows..
Prøv og højre klik på billedet og se om du kan åbne det med programmet "windows media center" (windows 7) eller paint

hvis du ikke kan dette, bør du scanne din PC for malware (nok bedre kendt som Virus/spyware)

du kan bruge programmet Spybot som jeg vil anbefale til dette..
Det er et gratis program som er nem at anvende.

Det fåes på følgende link:

http://www.spybotupdates.com/files/spybotsd162.exe

hvis jeg går ind og åbner dem manuelt, så kan jeg sagtens åbne med paint, eller windows live photo gallery. Det er når jeg åbner mappen at der kun er ikoner, og jeg skal dobbeltklikke på hvert enkelt ikon, for at se hvilket billede det er

Skal jeg så prøve at scanne for malware alligevel?

Anmeld

27. november 2011

SussieThyssen

wamse skriver:

kan ikke vælge billedserie, og ved alt andet kommer der bare ikoner frem, altså ikke et lille billede, så jeg kan se hvad der er i mapperne, kun ens ikoner 

Er det også ens ikoner, hvis du vælger den der hedder: Store ikoner?

Anmeld

27. november 2011

Dustmuz

wamse skriver:

hvis jeg går ind og åbner dem manuelt, så kan jeg sagtens åbne med paint, eller windows live photo gallery. Det er når jeg åbner mappen at der kun er ikoner, og jeg skal dobbeltklikke på hvert enkelt ikon, for at se hvilket billede det er

Skal jeg så prøve at scanne for malware alligevel?

Det skader ikke..
har selv haft samme problem.

hos mig var det et malware program som gik ind og overskrev Windows billed fremviser (det program som normalt åbner billeder)

Anmeld

27. november 2011

wamse

SussieThyssen skriver:

Er det også ens ikoner, hvis du vælger den der hedder: Store ikoner?

ja det er kun de samme ikoner der kommer. Jeg skulle lige overføre nogle billede fra mit kamera, og da jeg åbner mappen for at se hvilke billeder jeg vil overføre, så er der også kun ikoner, jeg skal manuelt trykke på hvert enkelt ikon, for at der åbnes et billede

Anmeld

27. november 2011

wamse

Dustmuz skriver:

Det skader ikke..
har selv haft samme problem.

hos mig var det et malware program som gik ind og overskrev Windows billed fremviser (det program som normalt åbner billeder)

Jeg prøver det lige - tak skal du have 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.