Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissChrista skriver: okay super nu er jeg meget roligere.. tusinde tak for hjælpen
okay super nu er jeg meget roligere.. tusinde tak for hjælpen
Det var så lidt og god bedring med den lille fyr, er sikker på at udslættet snart forsvinder af sig selv igen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Der findes efterhånden så mange former for virusudslet..men jeg synes I helt klart skal få det tjekket.KærligstSussie
Der findes efterhånden så mange former for virusudslet..men jeg synes I helt klart skal få det tjekket.KærligstSussie
ja, jeg tror også jeg vil kontakte læge imorgen
MissChrista skriver: ej det lydeer FULDSTÆNDIG som min søn.. han har også lige haft MØB .. skal jeg så lige ringe ti llægen i morgen tror du ?
ej det lydeer FULDSTÆNDIG som min søn.. han har også lige haft MØB .. skal jeg så lige ringe ti llægen i morgen tror du ?
Det ville jeg gøre, bare for at være sikker på at det ikke er noget andet...! Anton blev podet
K&S skriver: Det ville jeg gøre, bare for at være sikker på at det ikke er noget andet...! Anton blev podet
podet ?
MissChrista skriver: podet ?
Lægen tager en prøve på en vatpind fra halsen - derefter puttes den i forskellige væsker og deraf kan man se, om det er en virus (ikke brug for penicillin) eller en bakterie (muligvis brug for penicillin)
K&S skriver: Lægen tager en prøve på en vatpind fra halsen - derefter puttes den i forskellige væsker og deraf kan man se, om det er en virus (ikke brug for penicillin) eller en bakterie (muligvis brug for penicillin)
hihi ok mange tak
MissChrista skriver: hihi ok mange tak
Det var skam så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128