Til jer med Trille barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.410 visninger
32 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Miss Juul

Halløjsa de damer

Jeg er så småt begyndt at kigge på barnevogne! Her hjemme er vi blevet ret forelsket i Trille vognene, -Desværre er der bare så mange fine, at jeg synes det kan være rigtig svært at vælge!!

Så til jer der allerede har en Trille:

Hvilken model er det og hvad er godt, og hvad er måske knapt så godt ved den?!?

Håber i har lyst til at dele jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

morethanperfect

Miss Juul skriver:

Halløjsa de damer

Jeg er så småt begyndt at kigge på barnevogne! Her hjemme er vi blevet ret forelsket i Trille vognene, -Desværre er der bare så mange fine, at jeg synes det kan være rigtig svært at vælge!!

Så til jer der allerede har en Trille:

Hvilken model er det og hvad er godt, og hvad er måske knapt så godt ved den?!?

Håber i har lyst til at dele jeres erfaringer

Trille gigant er super 

De blir hurtigt lange , og den har et ret langt liggemål

Anmeld

27. november 2011

Miss Juul

morethanperfect skriver:

Trille gigant er super 

De blir hurtigt lange , og den har et ret langt liggemål

Super!

Den har vi nemlig også haft lidt i tankerne!!! Er der noget negativt ved den?? Den ser jo rigtig lækker ud, men har du oplevet noget der hurtig er gået i stykker, rust osv osv. Aner ikke hvad man skal kigge efter, så bare sådan lige hvis der var noget!

Anmeld

27. november 2011

Maja88

vi har en Trille gigant Luksus og er super glad for den vogn..

det eneste jeg synes der er lidt besværligt for mig ihvertfald- er- at få kassen af selve stellet når det er, men er nok bare mig..

men er bare super tilfreds ellers

Anmeld

27. november 2011

TaAsJu

Vi har lige solgt vores Trille og købt en brio. Vi havde en Trille alu. Fix fra 2009. Vi har vært inde med stellet 2 gange fordi det var skævt/løs, tryk knapper der er røget af. Også var den helt enormt træls og slå sammen. Den var næsten ikke til og slå fra hindanden. Den mistede hurtig farven på overlæderet. Rustede på hjulene trods den altid stod inde når den ikke bliv brugt. Og da vi bor på Grønland bliver der ikke saltet. Så det er ikke der for. Det kan også være vi har vært uheldig, men jeg ville heller have givet det mere dengang og købt noget andet. Da vi nu har brugte næsten 10000 på barnevogne!!

Anmeld

27. november 2011

Miss Juul

Maja88 skriver:

vi har en Trille gigant Luksus og er super glad for den vogn..

det eneste jeg synes der er lidt besværligt for mig ihvertfald- er- at få kassen af selve stellet når det er, men er nok bare mig..

men er bare super tilfreds ellers

Lyder rigtig godt med den vogn

Umiddelbart tror jeg heller ikke rigtig den skal slås sammen, så hvis det er eneste minus der er ved den, er det jo "billigt sluppet"  

Anmeld

27. november 2011

Miss Juul

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vi har lige solgt vores Trille og købt en brio. Vi havde en Trille alu. Fix fra 2009. Vi har vært inde med stellet 2 gange fordi det var skævt/løs, tryk knapper der er røget af. Også var den helt enormt træls og slå sammen. Den var næsten ikke til og slå fra hindanden. Den mistede hurtig farven på overlæderet. Rustede på hjulene trods den altid stod inde når den ikke bliv brugt. Og da vi bor på Grønland bliver der ikke saltet. Så det er ikke der for. Det kan også være vi har vært uheldig, men jeg ville heller have givet det mere dengang og købt noget andet. Da vi nu har brugte næsten 10000 på barnevogne!!

Det lyder godt nok træls!! Men synes også jeg har læst flere steder at Trille fix alu ikke var den bedste vogn (mange problemer med stellet) Ved så ik om det kun er alu eller generelt for den model! Men det er ihvertfald noteret!  

Anmeld

27. november 2011

Maja88

Miss Juul skriver:

Lyder rigtig godt med den vogn

Umiddelbart tror jeg heller ikke rigtig den skal slås sammen, så hvis det er eneste minus der er ved den, er det jo "billigt sluppet"  

er i hvertfald det eneste jeg har haft med den i de 9 måneder nu her...

men vi pakker den også meget sammen og putter i bilen osv..

men har kun fået ros for den. selv af tog personale som er lykkelige over den er så let

Anmeld

27. november 2011

morethanperfect

Miss Juul skriver:

Super!

Den har vi nemlig også haft lidt i tankerne!!! Er der noget negativt ved den?? Den ser jo rigtig lækker ud, men har du oplevet noget der hurtig er gået i stykker, rust osv osv. Aner ikke hvad man skal kigge efter, så bare sådan lige hvis der var noget!

Vi har nemlig lånt min venindes barnevogn som er Trille gigant , og den er hvid , eller beige , og den er blevet jordslået nogle steder selvom den har stået inde i et skur .. Det lidt ærgerligt .. Så jeg ville købe den i sort eller brun

Anmeld

27. november 2011

Miss Juul

morethanperfect skriver:

Vi har nemlig lånt min venindes barnevogn som er Trille gigant , og den er hvid , eller beige , og den er blevet jordslået nogle steder selvom den har stået inde i et skur .. Det lidt ærgerligt .. Så jeg ville købe den i sort eller brun

Den skal også være sort uanset hvad  Men selvfølgelig rigtig surt at den er blevet jordslået uanset hvad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.